Bütçe
1.500.000 TL

Mamistv1

Uzman
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
152
Çözümler
1
Beğeniler
75
İyi günler sosyal halkı.

1.500.000 TL bütçe ile Caddy bakıyorum. Bu bütçede temiz 2021 ve 2022 kasaların, style ve life paketleri bulunuyor. Bu araçlar 1.400.000'den başlayıp 2.000.000'a kadar gidiyor. Benim bildiğim kadarı ile Life dolu paket. İlan karşılaştırdığımda Style ve Life paketleri aynı fiyata satılabiliyor ama Life'ın jantları boş paket jantı gibi duruyor. Yapay zekada Life paketine boş, Style paketine dolu diyor.

Konya, Afyonkarahisar içerisinde sizin önerebileceğiniz bir ilan varsa onada açığım.

Benim bulduğum bir kaç ilan:

 
Style olan dolu paket, bir de 2024'te iç tasarım değişti. Mümkün olursa 2024 alın. Aralarındaki fark ise Life'de kamera yok, kör nokta asistanı yok, koltuk ısıtma ve cam ısıtma yok, bir de ön sensörler de yok.

Bir de arabanın MTV'si motoru büyük olduğu için 6 bin bir taksiti, onu da hesaba katın ve bu 2.0 arabaların tüketimi biraz yüksek.
 
Style olan dolu paket, bir de 2024'te iç tasarım değişti. Mümkün olursa 2024 alın. Aralarındaki fark ise Life'de kamera yok, kör nokta asistanı yok, koltuk ısıtma ve cam ısıtma yok, bir de ön sensörler de yok.

Bir de arabanın Mtv'si motoru büyük olduğu için 6 bin bir taksiti, onu da hesaba katın ve bu 2.0 arabaların tüketimi biraz yüksek.

2024 modele bütçeniz yetmiyor. Yakıt tüketiminin fazla olduğunu biliyorum ama diğer dediğiniz mtv olayını anlamadım. Taksit yapmadan direkt tek çekim ile alacağız.

Hyundai Tucson aracımızı bugün öğlen satıyoruz, bugün içerisinde Caddy'yi hemen almamız lazım.
 
2024 modele bütçeniz yetmiyor. Yakıt tüketiminin fazla olduğunu biliyorum ama diğer dediğiniz mtv olayını anlamadım. Taksit yapmadan direkt tek çekim ile alacağız.

Hyundai Tucson aracımızı bugün öğlen satıyoruz, bugün içerisinde Caddy'yi hemen almamız lazım.
Her 6 ayda bir ödenen vergiden bahsediyorum.
Bir de alacağınız yıllarda arka kamera opsiyonel aklınızda bulunsun.
Araba ticari olduğu için yılda 1 muayene oluyor.
 
Yakıt fazla, vergi yüksek, arka camlar açılmıyor, şanzıman ıslak tip olmasına rağmen çift kavrama. Önündeki logo dışında artık elle tutulur bir tarafı yok, maalesef. Eğer alternatif düşünürseniz, Berlingo vergi, şanzıman, motor, yakıt tüketimi, dört cam elektrik, cam tavan, direksiyon ısıtmasına varana kadar daha mantıklı. Örnek ilan attım. Yaşı genç, kilometresi düşük ve bunun gibi birçok artısı var Caddy modeline göre.

 
Yakıt fazla, vergi yüksek, arka camlar açılmıyor, şanzıman ıslak tip olmasına rağmen çift kavrama. Önündeki logo dışında artık elle tutulur bir tarafı yok, maalesef. Eğer alternatif düşünürseniz, Berlingo vergi, şanzıman, motor, yakıt tüketimi, dört cam elektrik, cam tavan, direksiyon ısıtmasına varana kadar daha mantıklı. Örnek ilan attım. Yaşı genç, kilometresi düşük ve bunun gibi birçok artısı var Caddy modeline göre.

Rifter ve Caddy'yi de sürdüm. İkisi arasındaki farklar bana göre şunlar:

Caddy ticari havası vermiyor. Koltuklar daha alçakta olduğu için binek araç hissi veriyor. Ayrıca içerisi daha sessiz emniyet kemerlerinden veya bagajdan ses gelmiyor.

Rifter'da ise daha yukarıda oturuyorsun, bu yüzden tam ticari araç hissi veriyor. Bagaj kısmı bazen ses yapabiliyor ama bence bu ticari araçlarda normal, çok takılmıyorum.

Bir de sanki Caddy'nin vites geçişleri ve şanzımanı daha başarılıydı. Bildiğim kadarıyla Caddy yarı otomatik,Rifter tam otomatik.

Arka camların açılması baya iyi ama Rifter'da.
 
Aralarındaki farkı bilmem ama, ruhsat kaydı otomobil geçen modellere yönelirsen daha iyi olur.
 
Rifter ve Caddy'yi de sürdüm. İkisi arasındaki farklar bana göre şunlar:

Caddy ticari havası vermiyor. Koltuklar daha alçakta olduğu için binek araç hissi veriyor. Ayrıca içerisi daha sessiz emniyet kemerlerinden veya bagajdan ses gelmiyor.

Rifter'da ise daha yukarıda oturuyorsun, bu yüzden tam ticari araç hissi veriyor. Bagaj kısmı bazen ses yapabiliyor ama bence bu ticari araçlarda normal, çok takılmıyorum.

Bir de sanki Caddy'nin vites geçişleri ve şanzımanı daha başarılıydı. Bildiğim kadarıyla Caddy yarı otomatik,Rifter tam otomatik.

Arka camların açılması baya iyi ama Rifter'da.

DSG zaten otomatik şanzıman değil. Yarı otomatik şanzıman olarak geçer. Ses konusuna katılmıyorum; Caddy yalıtımı son kasalarda hiç başarılı değil, maalesef baya ses alıyor, o da. Ben de kullandım Caddy. Yaklaşık 150 kilometre civarında. İçeriye gürül gürül ses alıyordu, üst paket olmasına rağmen. Bir de boş paket ve dolu paket arabalarda marka bazlı yalıtım fark edebiliyor, onu da kırpıyorlar şayet. Koltuk konusu ticarilerde maalesef biraz dik katılıyorum, özellikle de arka koltuklar. PSA grubunda özellikle arka koltuklar ön koltuklardan daha yüksektir.
 
Her 6 ayda bir ödenen vergiden bahsediyorum.
Bir de alacağınız yıllarda arka kamera opsiyonel aklınızda bulunsun.
Araba ticari olduğu için yılda 1 muayene oluyor.
Rifter ve Caddy'yi de sürdüm. İkisi arasındaki farklar bana göre şunlar:

Caddy ticari havası vermiyor. Koltuklar daha alçakta olduğu için binek araç hissi veriyor. Ayrıca içerisi daha sessiz emniyet kemerlerinden veya bagajdan ses gelmiyor.

Rifter'da ise daha yukarıda oturuyorsun, bu yüzden tam ticari araç hissi veriyor. Bagaj kısmı bazen ses yapabiliyor ama bence bu ticari araçlarda normal, çok takılmıyorum.

Bir de sanki Caddy'nin vites geçişleri ve şanzımanı daha başarılıydı. Bildiğim kadarıyla Caddy yarı otomatik,Rifter tam otomatik.

Arka camların açılması baya iyi ama Rifter'da.
Bilgilerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Çok yardımcı oldunuz. ❤️
Yakıt fazla, vergi yüksek, arka camlar açılmıyor, şanzıman ıslak tip olmasına rağmen çift kavrama. Önündeki logo dışında artık elle tutulur bir tarafı yok, maalesef. Eğer alternatif düşünürseniz, Berlingo vergi, şanzıman, motor, yakıt tüketimi, dört cam elektrik, cam tavan, direksiyon ısıtmasına varana kadar daha mantıklı. Örnek ilan attım. Yaşı genç, kilometresi düşük ve bunun gibi birçok artısı var Caddy modeline göre.

Ne yazık ki Caddy dışında bir araç düşünmüyorum. Zaten konuyuda Caddy paket farkı olarak açtım, Caddy alınır mı olarak değil. Yinede yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim. ❤️
 
DSG zaten otomatik şanzıman değil. Yarı otomatik şanzıman olarak geçer. Ses konusuna katılmıyorum; Caddy yalıtımı son kasalarda hiç başarılı değil, maalesef baya ses alıyor, o da. Ben de kullandım Caddy. Yaklaşık 150 kilometre civarında.
Yalıtımı bilemiyorum hocam, 2023 Caddy vardı, 1 yıl kullandık. Buradaki yollar çukurlu, bayağı Rifter'de her çukura girince kapaklardan falan ses geliyor ama Caddy'de ses yoktu.