- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.687
- Çözümler
- 12
- Beğeniler
- 2.609
Oyun testlerinde, 11'e göre gözle fark edilecek farklar yaşamadım ama gündelik kullanımda çok iyiydi. Eksileri olarak alışılan Windows konforunu verememesi olarak yorumlayabilirim. Birçok şey eksik hissettiriyor ve bu da kullanırken garip kaçıyor. Yeteri kadar deneyimledikten sonra IoT sürümden Windows 11'e geri döndüm.Bende kurmayı düşünüyorum hocam memnun musunuz oyun testleri ne durumda?
Eğer konforu önemsemiyorsanız ve akıcılık, kararlılık ve tepkisellik sizin için ön plandaysa kurabilirsiniz. Yoksa çok da gerek olduğunu düşünmüyorum.