Formattan sonra Windows'la birlikte gelen uygulamaları kaldırmaktan bıktım.

Windows 10 LTSC indirmeyi düşünüyorum. Performansa etki eder mi? Avantajları ve dezavantajları nedir?
Dezavantajları
Çok kullanıcı dostu olmaması
İcinde bir cok programi barindirmamasi
Az Özellik guncellemesi alması

Artıları
Fazla Bloatware yok
Biraz daha performansli ancak inanilmaz bir yukselme olmuyor
Daha az guncelleme aliyor daha az ugrasiyorsunuz.
Daha kisisellestirilebilir. (Örn: Edge'i denetim masasından kaldirabiliyorsunuz bu sürümde)
 
Benim de kullandığım bir sürüm. Extra olarak lisans almanız gerekiyor bu sürüm için. LTSC 2021 lisans anahtarı olarak satın almanız gerekiyor bu konuya dikkat edin LTSC 2019 anahtarı alırsanız geçersiz sayılır. Ve bence arka plan işlemi hala çok fazla ben ilk kurduğumda chris titus Tech'in Windows Utility aracınıda kullandım. Şu anda arka plan hizmetlerim ciddi oranda düştü. Tavsiye ederim kesinlikle.