Elmas Kafa

Uzman
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
205
Çözümler
2
Beğeniler
43
Windows 11 kullanıyorum, normalde bilgisayara şifre koymam ama geçen gün bilgisayarı açtığımda şifre koymam gerektiğini söyledi sistem. Koymadan açılmıyordu, ben de koydum. Az önce de ekran görüntüsündeki “boyabatlı” diye bir hesap çıktı. Hesabı ben açmadım, nasıl oldu onu da anlamadım. Virüs filan mı acaba?

IMG_7251.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Yabancı hesabı sildikten sonra virüs taraması yapın ve sonucu yazın hocam.
Sistemi açınca, Windows ve R tuşlarıyla "Çalıştır" uygulamasını açın. Oraya netplwiz yazın ve enter tuşuna tıklayın. Oradan o hesabı kaldırabilirsiniz.

Bu işlemlerden sonra kendi hesabınıza girip virüs taraması yaparsanız, sonucu öğrenmiş oluruz.
 
Yabancı hesabı sildikten sonra virüs taraması yapın ve sonucu yazın hocam.
Sistemi açınca, Windows ve R tuşlarıyla "Çalıştır" uygulamasını açın. Oraya netplwiz yazın ve enter tuşuna tıklayın. Oradan o hesabı kaldırabilirsiniz.

Bu işlemlerden sonra kendi hesabınıza girip virüs taraması yaparsanız, sonucu öğrenmiş oluruz.
Hocam Win+R'a netplwiz yazdım fakat sadece benim hesabım görünüyor. :(