- Katılım
- 21 Aralık 2024
- Mesajlar
- 715
- Makaleler
- 2
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 541
Şu an aktif olarak ZZZ oynuyorum. Kız arkadaşım da bu oyunu oynuyor, merak ettim. Oynanır mı? P2W bir oyun mu?
Gacha oyunlarının olayı zaten bir süre hikaye yapıp sonra oyun sonu içeriklere odaklanmak, klasik FPS oyunları gibi her an maçlara girip farklı şeyler yapamazsın. Yama başları dışında genelde 15 dakika oynayıp kapatıyorsun oyunu.Gacha oyunu oynamaya pek gerek yok, bir yerden başlayıp bir yere gidemiyorsun.
Wuthering Waves güzel fakat özellikle 2.x sonlarında sürekli karakterleri silahlarına bağlamaya ve karakterlerin kitini tamamlamak için destek karakter çıkartmaya başladılar. Karakterleri F2P olarak oynama devri bitti neredeyse. Yani baya P2W diyebiliriz. Benim tavsiyem Honkai: Star Rail başlamanız olur eğer metaya ayak uydurmayı seviyorsanız. (Honkai Star Rail da çok 5* isteyen bir oyun ama oyun çok wish veriyor zaten + 5* karakterler de veriyor, o yüzden gayet iyi.)Şu an aktif olarak ZZZ oynuyorum. Kız arkadaşım da bu oyunu oynuyor, merak ettim. Oynanır mı? P2W bir oyun mu?
Ben cosplay tarafını destekliyorum, gacha oyununa karşı pek samimiyetim yok.Gacha oyunlarının olayı zaten bir süre hikaye yapıp sonra oyun sonu içeriklere odaklanmak, klasik FPS oyunları gibi her an maçlara girip farklı şeyler yapamazsın. Yama başları dışında genelde 15 dakika oynayıp kapatıyorsun oyunu.
Kaç GB? Çok fazla yerim yok.Ben de Wuthering Waves oynuyordum, Neverness to Everness'e geçtim. Şahsen çok keyif alarak oynuyorum. Henüz hiç para yatırma ihtiyacı hissetmedim.
Ben FPS ve gachayı kıyaslamadım, FPS ve gachanın oynanış farklarını söyledim. FPS oyunu saatlerce oynanabilir, Gacha eğer tüm içerikler bitmişse saatlerce oynanamaz.Ben cosplay tarafını destekliyorum, gacha oyununa karşı pek samimiyetim yok.
FPS ayrı bir tür, gacha ile kıyaslanmasını doğru bulmuyorum.
Wuthering Waves şu an yaklaşık 130 GB. Geliştiriciler hala çözüm getiremediler şu soruna. Ama bir gacha oyunundan çok düşük alan bekleyemezsiniz, ZZZ bile 40-50 civarlarında ve daha yeni 3.0a geçti.