GoodbyeDPI gibi bir şey kullanıyor musunuz?
Hocam eğer GoodbyeDPI kullanıyorsanız test amaçlı tamamen kapatıp deneyin. Win + R > services.msc yazın, açılan listede GoodbyeDPI servisi varsa sağ tıklayıp “Durdur” deyin ve ardından “Başlangıç türü”nü “Devre Dışı” yapın. Eğer servis olarak görünmüyorsa programı direkt kapatıp PC’yi yeniden başlatın. Bu tarz ağ trafiğini değiştiren yazılımlar bazı Game Pass/online oyunlarda anti-cheat veya lisans doğrulama sürecini bozup oyunun hiç açılmamasına sebep olabiliyor. Denedikten sonra sorun düzelirse ya da farklı bir hata alırsanız tekrar yazın.