Xbox koluna şarj edilebilir pil mi alınmalı yoksa batarya mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Onursandros
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 263
  • Etiketler Etiketler
    şarj xbox
Şimdi sarj kitini de kabloya bağımlı şekilde kullanman gerekmeyecek mi? Pil ise 4 tane pilin 2 tanesini kullanırsın. Tak çıkar dönüşümlü gider. Ben de öyle yapıyorum. Gamepad ile işim olmayınca 4'ü birlikte sarj ediyorum.
 
Pil bence, bir tane batarya alacağına 4 tane şarj edilebilir pil alıp dönüşümlü kullanarak hızlıca değiştirebilirsin.
Şarj edilebilir cihazda pahalıydı gördüklerim. Şarj edildikten sonra pillerde kapasite düşüşü gibi bir durum söz konusu oluyor mu ? Yani normalde 10 saat dayanırken şarj edile edile artık 6-7 saate düşebilir mi dayanıklılığı ?
 
Olabilir ama çok uzun vadede, telefon üreticileri 3000 devire kadar pil deviri vadediyor, internetten satın alacağınız piller aynısı.
 
Pil derim, oyun ortasında bitince çıkar at hemen kumandadan pilleri çal mantığıyla daha rahat oluyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…