Şimdi sarj kitini de kabloya bağımlı şekilde kullanman gerekmeyecek mi? Pil ise 4 tane pilin 2 tanesini kullanırsın. Tak çıkar dönüşümlü gider. Ben de öyle yapıyorum. Gamepad ile işim olmayınca 4'ü birlikte sarj ediyorum.
Şarj edilebilir cihazda pahalıydı gördüklerim. Şarj edildikten sonra pillerde kapasite düşüşü gibi bir durum söz konusu oluyor mu ? Yani normalde 10 saat dayanırken şarj edile edile artık 6-7 saate düşebilir mi dayanıklılığı ?
Şarj edilebilir cihazda pahalıydı gördüklerim. Şarj edildikten sonra pillerde kapasite düşüşü gibi bir durum söz konusu oluyor mu ? Yani normalde 10 saat dayanırken şarj edile edile artık 6-7 saate düşebilir mi dayanıklılığı ?