DexterMorganBey
Çalışkan
- Katılım
- 22 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 14
- Beğeniler
- 6
Dolara geçtiğinden beri indirimler indirim gibi hissettirmiyor. Eskiden insanlar dolu dolu sepet atıp yorumlatırdı.
Wukong indirime girmemiş aylardır bekliyordum gerisi de çöp zaten indirim düzeyleri çok düşük.
Ne tür bi cimrilik bu anlamadım ki.Wukong indirime girmemiş aylardır bekliyordum gerisi de çöp zaten indirim düzeyleri çok düşük.
Wukong katı biraz indirim konusunda. Sadece Çin festivalinde indirim yaptılar.Wukong indirime girmemiş aylardır bekliyordum gerisi de çöp zaten indirim düzeyleri çok düşük.
Başkan sence bu mu alınır yoksa Cold War mı?
Bu hocam. Bir tık daha uzun.
Anladım hocam. Şu yabancıların baya oynadığı hangisi BO6 mı?