Abi oralardan sakın alma benim arkadaşlar bunlarla hep sorun yaşadı. Hatta birinde telefon gelir gelmez arızalıydı garanti kapsamı dışında siz bozmuş olabilirsiniz dediler. Ben Yepy’den iPhone 14 Pro Max aldık 52400 TL’ye telefon süper çıktı 5.5 aydır kullanıyorum. 9 taksit almıştım taksiti bitsin değiştiricem telefonu