Merhaba, sınav başlangıcı sıraya dalgınlıktan hatırlamak için birkaç şey yazdım AYT sınavında. Gözetmen uyardı ve sildim. Sorun olur mu diye sorduğumda kafasını salladı olmaz anlamında. Tutanak tutacak olsa imza atmam gerekmez miydi? Aşırı stres yapan birisiyim.
Başına bir sorun gelmesin diye uyarmış zaten, sen de teyit etmişsin bir sorun olmaz demiş. Uyarıya rağmen yapsan olabilirdi ama şu an bir sorun yok gibi gözüküyor.
Merhaba, sınav başlangıcı sıraya dalgınlıktan hatırlamak için birkaç şey yazdım AYT sınavında. Gözetmen uyardı ve sildim. Sorun olur mu diye sorduğumda kafasını salladı olmaz anlamında. Tutanak tutacak olsa imza atmam gerekmez miydi? Aşırı stres yapan birisiyim.