YKS'de sıraya yazı yazmak tutanak sebebi mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Qilin
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 136

Qilin

Yetkin
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
448
Çözümler
2
Beğeniler
260
Merhaba, sınav başlangıcı sıraya dalgınlıktan hatırlamak için birkaç şey yazdım AYT sınavında. Gözetmen uyardı ve sildim. Sorun olur mu diye sorduğumda kafasını salladı olmaz anlamında. Tutanak tutacak olsa imza atmam gerekmez miydi? Aşırı stres yapan birisiyim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Aksi bir durum olduğu zaman tutanak tutuluyor, tutanak tutulmadıysa bir problem yoktur.
 
Aksi bir durum olduğu zaman tutanak tutuluyor, tutanak tutulmadıysa bir problem yoktur.
Bana bir şey söylemedi gözetmen, bir şey imzalamadım. Başta "hayır, hayır" diyerek uyardı; ben de hızlıca sildim, sorun olur mu diye sordum.
 
Başına bir sorun gelmesin diye uyarmış zaten, sen de teyit etmişsin bir sorun olmaz demiş. Uyarıya rağmen yapsan olabilirdi ama şu an bir sorun yok gibi gözüküyor.
 
Daha önceden kalmış kopya fln sayabilirler ondan sil demiştir gözetmen de emin ol tutanak tutma niyeti ile değil sıkıntı yaşama diye uyarmıştır.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…