Qilin

Yetkin
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
448
Çözümler
2
Beğeniler
260
Merhaba, sınav başlangıcı sıraya dalgınlıktan hatırlamak için birkaç şey yazdım AYT sınavında. Gözetmen uyardı ve sildim. Sorun olur mu diye sorduğumda kafasını salladı olmaz anlamında. Tutanak tutacak olsa imza atmam gerekmez miydi? Aşırı stres yapan birisiyim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Merhaba, sınav başlangıcı sıraya dalgınlıktan hatırlamak için birkaç şey yazdım AYT sınavında. Gözetmen uyardı ve sildim. Sorun olur mu diye sorduğumda kafasını salladı olmaz anlamında. Tutanak tutacak olsa imza atmam gerekmez miydi? Aşırı stres yapan birisiyim.
Daha önceden kalmış kopya fln sayabilirler ondan sil demiştir gözetmen de emin ol tutanak tutma niyeti ile değil sıkıntı yaşama diye uyarmıştır.