Türev sorusunda 2 şıkkı da doğru kabul edebilirler, 'olabilir' kavramı orada 3. öncülü de matematiksel açıdan doğru kabul ettirdiğini söyleyen çok hoca var.
Ebebiyatın değişmemesi gerekir zira eski basımlardaki adıyla şu anki adı aynı olmamasına karşın ikisinde de aynı isimden bahsediliyor.
Türev sorusunda iki şıkkı da doğru kabul edeceklerdir, diğer şıkları yapanların yanlış olduğu söylenir. Sapması da ona göre hesaplanır.
Diğer soruda değişiklik yapmazlar zaten.
Türev sorusunda iki şıkkı da doğru kabul edeceklerdir, diğer şıkları yapanların yanlış olduğu söylenir. Sapması da ona göre hesaplanır.
Diğer soruda değişiklik yapmazlar zaten.
Edebiyatı istesen de iptal edemezsin, eski basımındaki adıyla şu anki basımlardaki adında fark var.
Türevde matematiksel hesaplamalar yapılmıştı, o yüzden iki şıkkı da doğru kabul edeceklerini düşünüyorum ben. Çünkü TYT-AYT bazında A şıkkı doğru olsa da 3. öncül ileri matematik hesaplamalarında doğru çıktığını söyleyenler var, eğer dedikleri doğruysa D şıkkı da doğru olacak.