Detaylar
Kim cevapladı?Türev sorusunda 2 şıkkı da doğru kabul edebilirler, 'olabilir' kavramı orada 3. öncülü de matematiksel açıdan doğru kabul ettirdiğini söyleyen çok hoca var.2 soruda da hata yok zaten, değişiklik olacağını sanmıyorum.
Ebebiyatın değişmemesi gerekir zira eski basımlardaki adıyla şu anki adı aynı olmamasına karşın ikisinde de aynı isimden bahsediliyor.
Türev sorusunda iki şıkkı da doğru kabul edeceklerdir, diğer şıkları yapanların yanlış olduğu söylenir. Sapması da ona göre hesaplanır.Net düşmez ama eğer yanlış yaptıysanız artar. Bu da doğru yapan kişi için sıralamada dezavantaj sağlayabilir.
Diğer soruda değişiklik yapmazlar zaten.
Hocam umarım öyle olur ya. Edebiyat iptal, türevde şık değişikliği olursa çok kötü olur benim için.Türev sorusunda iki şıkkı da doğru kabul edeceklerdir, diğer şıkları yapanların yanlış olduğu söylenir. Sapması da ona göre hesaplanır.
Diğer soruda değişiklik yapmazlar zaten.
Edebiyatı istesen de iptal edemezsin, eski basımındaki adıyla şu anki basımlardaki adında fark var.Hocam umarım öyle olur ya. Edebiyat iptal, türevde şık değişikliği olursa çok kötü olur benim için.
Türevde matematiksel hesaplamalar yapılmıştı, o yüzden iki şıkkı da doğru kabul edeceklerini düşünüyorum ben. Çünkü TYT-AYT bazında A şıkkı doğru olsa da 3. öncül ileri matematik hesaplamalarında doğru çıktığını söyleyenler var, eğer dedikleri doğruysa D şıkkı da doğru olacak.