YouTube'un Firefox'ta 3,1 GB RAM kullanması normal mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dazti
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 84
  • Etiketler Etiketler
    ram youtube

Dazti

Becerikli
Katılım
18 Eylül 2025
Mesajlar
205
Beğeniler
67
Merhabalar,

Maalesef 8 GB belleğim var ve üstüne Windows 11 kullanıyorum. Firefox'ta sadece YouTube açık ve ona rağmen 3.1 GB RAM'e kadar kullanımı yükseldi. Aşağıda alabildiğim ekran görüntüsü bu:



Aynı bilgisayarda Linux da kurdum ama genelde Windows'tayım. Bu RAM kullanımı normal sanırım
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Normal olduğunu sanmıyorum. Hiç firefox kullanmadım ama Chrome ve Edge olduğu gibi ayarlara girip arkaplanda çalışmasını kapatıp tekrardan firefoxa girebilir misin? 8K video açtım bende o kadar kullanım olmuyor.
 
Neden takılıyorsunuz şu RAM kullanımı mevzusuna anlamıyorum. Bırakın da cihaz RAM’i rahat rahat kullansın. RAM kullanımını etkileyen bir sürü faktör var. Mesela güncelleme gelmiştir de tarayıcı arkaplanda işlem yapıyordur, nereden biliyorsun? Biraz rahatlamanızı tavsiye ediyorum. RAM var ki kullanıyor. Yetersiz olsa ona göre davranırdı bilgisayar.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…