Alex Mason

Yetkin
Katılım
30 Aralık 2023
Mesajlar
543
Çözümler
2
Beğeniler
163
Ben adli psikiyatri hastanesine yatmadım ama 1 kere normal devlet psikiyatri hastanesine yattım; fakat sonra kendi isteğimle kağıt imzalayarak ve ailemin onayıyla çıktım. Çünkü bana iyi gelmiyordu.


Devlet normal psikiyatri hastanesinde ben 18 yaşındaydım ve diğer hastalar 40-50 yaşlarındaydı. Gerçekten çok bunaltıcı bir ortamdı. Telefon ve bilgisayar yasaktı. Ve şizofreni hastaları vardı; oysaki bendeki OKB, majör depresyon ve öfke kontrolünde zorluk idi. Onların yanında kendimi korkmuş halde hissettim. Çok kötüydü. Psikiyatrist ile falan görüşmek için illa hemşireye söylemek gerekiyordu. Hemşirenin bir tanesi de ilgisizdi. Yani ben 18 yaşındayım, arkadaşlarımla üniversitede, sinemalarda eğlenmeliyim? Ne işim var kapalı bir alanda? Zaten doğru düzgün hobi yok; bana ipte boncuk dizmenin iyileştireceğini söylüyorlar. Televizyonda saçma sapan programlar.


Ben 3 gün kaldım; durumum da çok ciddi olmadığı için kağıt imzalayarak ve ailemin onayıyla taburcu oldum. Allah bir daha yaşatmasın psikiyatri hastanesine yatmayı.


Her neyse, asıl soruma gelelim: Yüksek güvenlikli adli psikiyatri hastanesi ile cezaevinden daha mı kötüdür?
 
Cezaevinin muhabbetini bilemem ama Yerel kolluğa başvurmak isterseniz (Asker polis zabıta bekçi) hiçbirisine sınavdan başarılı olun mülakatta geçin sağlıkta bırakıyorlar.