Yurt dışı ikinci el iPhone 16 Pro alınır mı?

İntel_celeron

Çalışkan
Katılım
10 Mart 2026
Mesajlar
99
Beğeniler
27
Normalde 16e düşünüyordum ancak kamera tarafı benim için yetersiz kalacak biraz, geniş açı falan yok maalesef.
 
IMEI kaydı muhabbeti biraz ortalığı karıştırdı o yüzden 15 daha mantıklı geliyor. (Geniş Açı istiyorsanız)
 
Acelesi yok hocam diğer aya da alabilirim ama buna rağmen IMEI sorunu devam eder mi ki? Tam olarak nasıl bir sorun bilmiyorum ama.
Bende tam çözemedim olayı ama Çift imeili kayıtlı cihazsa 2.IMEI kullanılamaz hale getiriliyor gibi duruyor. YD Cihaz ise 4 Ay sonra kullanılamıyor gibi Normalde 8 ay kullandırtıyordu(Yanlış bilgi olabilir)
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…