İntel_celeron
Çalışkan
- Katılım
- 10 Mart 2026
- Mesajlar
- 99
- Beğeniler
- 27
Normalde 16e düşünüyordum ancak kamera tarafı benim için yetersiz kalacak biraz, geniş açı falan yok maalesef.
IMEI kaydı muhabbeti biraz ortalığı karıştırdı o yüzden 15 daha mantıklı geliyor. (geniş açı istiyorsanız)
Bende tam çözemedim olayı ama Çift imeili kayıtlı cihazsa 2.IMEI kullanılamaz hale getiriliyor gibi duruyor. YD Cihaz ise 4 Ay sonra kullanılamıyor gibi Normalde 8 ay kullandırtıyordu(Yanlış bilgi olabilir)Acelesi yok hocam diğer aya da alabilirim ama buna rağmen IMEI sorunu devam eder mi ki? Tam olarak nasıl bir sorun bilmiyorum ama.
Bende tam çözemedim olayı ama çift IMEI'li kayıtlı cihazsa 2.IMEI kullanılamaz hale getiriliyor gibi duruyor. Yurt dışı cihaz ise 4 ay sonra kullanılamıyor gibi normalde 8 ay kullandırtıyordu(yanlış bilgi olabilir)