Yurt dışı iPhone'lara sonradan neden fiziksel SIM kart yuvası açılıyor?

Mustckmk

Çalışkan
Katılım
4 Nisan 2026
Mesajlar
61
Beğeniler
18
Kimler bunu neden yapıyor, merak ediyorum.

Yurt dışından gelen bu cihazlara sonradan fiziksel SIM kart yuvası açtırınca cihaz Türkiye cihazına mı dönüşüyor? Bunu yapmak gerçekten kârlı bir iş mi, ne mantığı var, bir türlü çözemedim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Hayır Türkiye cihazı olmuyor. Süreyi uzatıyorlar.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…