Mustckmk
Çalışkan
- Katılım
- 4 Nisan 2026
- Mesajlar
- 61
- Beğeniler
- 18
Kimler bunu neden yapıyor, merak ediyorum.
Yurt dışından gelen bu cihazlara sonradan fiziksel SIM kart yuvası açtırınca cihaz Türkiye cihazına mı dönüşüyor? Bunu yapmak gerçekten kârlı bir iş mi, ne mantığı var, bir türlü çözemedim.
Yurt dışından gelen bu cihazlara sonradan fiziksel SIM kart yuvası açtırınca cihaz Türkiye cihazına mı dönüşüyor? Bunu yapmak gerçekten kârlı bir iş mi, ne mantığı var, bir türlü çözemedim.
Son düzenleyen: Moderatör: