Kriyus
Yetkin
- Katılım
- 20 Ocak 2024
- Mesajlar
- 505
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 219
Bilgisayarımı her açtığımda otomatik olarak PowerShell açılıyor. Başlangıç uygulamalarına baktığımda PowerShell görünüyor, evet ama neden? Çünkü ben eklemedim. Bilgisayarımda Kaspersky Premium var, tarama yaptığımda hiçbir şey çıkmadı. Neden olabilir?
Son düzenleyen: Moderatör: