Bu dayının söylediği bestede efsanedir.
Detaylar
Kim cevapladı?Futbol olarak iyisiniz ama tribün olarak vasatın altındasınız, kabul edin artık bence. Samsunspor ve 3 büyükler ile oynadığınız maçlar dışında tribün yaptığınızı görmedim.
GS ile düşmanız, bunun sebebi de Mühendis Oktay cinayetidir. Fenerbahçe ile rakibiz. Ayrıca konuda bunun ayrımını yapmamaya özen gösteriyorum. Trabzonspor'u 3 büyüklerden sayan birisi değilim lâkin bundan dolayı beste eklememezlik gibi bir durum söz konusu değil.
En basitinden Bursaspor ile olan tribün düşmanlığını herkes bilir, onlarınkini de ekledim. Kêza Kocaelispor da aynı şekilde.
Bu dayı fena ya.
Futbol olarak iyisiniz ama tribün olarak vasatın altındasınız, kabul edin artık bence. Samsunspor ve 3 büyükler ile oynadığınız maçlar dışında tribün yaptığınızı görmedim.
Tribüncülük konusunda vasatın altında olmalarını geçtim beste kopyalama konusunda da iyi değiller pek.
Çok severim ama burada değil hocam lütfen. En sevdiğim bestelerden biri normalde ama burada değil.
Öyle zaten. Dümdüz maça girip çıkıyoruz fakat 2022'de iyi tribün yapmıştık.Futbol olarak iyisiniz ama tribün olarak vasatın altındasınız, kabul edin artık bence. Samsunspor ve 3 büyükler ile oynadığınız maçlar dışında tribün yaptığınızı görmedim.
Bu arada listeye Karagümrük-Kasımpaşa-Sarıyer falan da eklenebilirdi.
Yaptığınız 4-5 ortalama üstü tribün dışında tribüncülük faaliniz zayıf sonuç olarak, bu da beste kültürünüze doğrudan etki ediyor.Öyle zaten. Dümdüz maça girip çıkıyoruz fakat 2022'de iyi tribün yapmıştık.
Aklıma gelenler bunlar şu an hocam benim, videolarla beraber ekleyin isterseniz.Bu arada listeye Karagümrük-Kasımpaşa-Sarıyer falan da eklenebilirdi.
Benzer konular
Yeni konular
-
-
-
-
-
Çin'den toplu ürün alındığında vergiler ne kadar çıkar?
- Baby Driver
- Mesaj: 6
-
-
Yeni mesajlar
-
-
Linux oyunculuğu büyüyor! Açık kaynaklı Vulkan sürücüsü NVK’ye DLSS desteği geliyor!
- LeoTheLinuxEnthusiast6610
-
-