Sosyal-1, günlük paragraf, dil bilgisi ve TYT fen dışına bulaşma derim.Yarin calismaya baslicam insallah bisiler tutar. Haha atanlar dalga gecmiyom bu arada ciddili diyorum.
Detaylar
Kim cevapladı?Valiant
Üstün
- Katılım
- 28 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.031
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 22
- Beğeniler
- 1.043
TYT 60-70 civarı, AYT 10-15. Sayısal
Kalan sürede full AYT kasıp konu seçerek en çok çıkan kısımlara bakacağım, hedef 100K sıralama ama 150K'ya kadar kabulüm.
Kalan sürede full AYT kasıp konu seçerek en çok çıkan kısımlara bakacağım, hedef 100K sıralama ama 150K'ya kadar kabulüm.
ynl
Başarılı
- Katılım
- 28 Şubat 2024
- Mesajlar
- 130
- Beğeniler
- 68
Yalnız değilsin merak etme.Yarin calismaya baslicam insallah bisiler tutar. Haha atanlar dalga gecmiyom bu arada ciddili diyorum.
Yerinde olsam fizik/kimya/biyolojinin çerezleri toplarım. Matematik ilk 10 soruyu da yapıp en azından 25 nete atarım kendimi.TYT 60-70 civarı, AYT 10-15. Sayısal
Kalan sürede full AYT kasıp konu seçerek en çok çıkan kısımlara bakacağım, hedef 100K sıralama ama 150K'ya kadar kabulüm.
Eğer mezun düşünürsen de TYT'yi tamamen toparlamaya geç önce, sonra AYT'ye bak.
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.610
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.921
Bende de çakılış yok ama acayip bıkkınlık var. Bitse de kurtulsak modundayım çok. Bunalmaya başladım son zamanlarda. Hırsım pek kalmadı eskisi gibi.2024 senesinde inanılmaz çakılış yaşadığım dönemin zirvesiydi bu zamanlar, sanırım 70 TYT/30 AYT'ye kadar gerilemiştim.
Mezun senemde de 105 TYT/65-70 civarına sabitlemiştim. AYT Matematikteki netime bağlı değişim oluyordu genellikle, kimya biyoloji full veya 1 boş, fiziğim ise 1 boş 1 yanlış şeklinde gidip geliyordu. Günde sanırım 9.5 saatlere sabitlenmiştim.
Lanet olası netlerim yüzünden. Bıkkınlık falan yok. Son derece motiveyim fakat netlerden güzel bir dayak yiyorum.Bende de çakılış yok ama acayip bıkkınlık var. Bitse de kurtulsak modundayım çok. Bunalmaya başladım son zamanlarda. Hırsım pek kalmadı eskisi gibi.
Bırakmayacaksın, bitince o rahatlamayı alacaksınız zaten.Bende de çakılış yok ama acayip bıkkınlık var. Bitse de kurtulsak modundayım çok. Bunalmaya başladım son zamanlarda. Hırsım pek kalmadı eskisi gibi.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.797
- Makaleler
- 19
- Çözümler
- 28
- Beğeniler
- 4.994
@III. Osman ı hatırlattı... Öhm Öhm neyse başarılar hocam.Yarin calismaya baslicam insallah bisiler tutar. Haha atanlar dalga gecmiyom bu arada ciddili diyorum.
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.610
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.921
Bırakmıyorum hocam zaten. Sadece rölantiye aldım kendimi. Bitsin de rahatlayayım diye bekliyorum.Bırakmayacaksın, bitince o rahatlamayı alacaksınız zaten.
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.648
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 21
- Beğeniler
- 6.089
Son 4 haftayı baz alıyoruz. Bu zamanlarda netleriniz nasıldı? Herkes çok yüksek yapıyor moralim bozuluyor.
İnternetteki netlere inanmayın. Okuldaki bir arkadaşımın YouTube kanalını buldum, eleman 110 TYT 70 AYT yapıyormuş zamanında (yersen). Sınavda OBP'nin ileri atması sayesinde 24K yaptı.
Bir tane daha örnek vereyim isim vermeden. YouTube'da bir eleman vardı. Her denemede 100 üstü TYT, 65 üstü AYT yapardı izlediğim kadarıyla. Deneme sonrası moralim bozulurdu yüksek netleri gördüm mü. Sonra gitti, benden kötü sıralama yaptı OBP avantajına rağmen.
Yeni konular
-
-
MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı?
- ThePrestige
- Mesaj: 5
-
-
-
Apple yetkili servisi temizlik hizmeti sunuyor mu?
- derindevlethikmet
- Mesaj: 4
-
-
-
-
-