Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Detaylar
Kim cevapladı?
Çözüm
1. öncül yararlı olduğu için doğru.
2. öncül çöp alanlarının dolmasından ötürü ömürlerinin kısalması durumu var, bence doğru.
3. öncül geri dönüştürülmüş ürünlerden yeni doğal kaynak üretilemeyeceği için o da yanlış. B olması lazım.
1. öncül yararlı olduğu için doğru.
2. öncül çöp alanlarının dolmasından ötürü ömürlerinin kısalması durumu var, bence doğru.
3. öncül geri dönüştürülmüş ürünlerden yeni doğal kaynak üretilemeyeceği için o da yanlış. B olması lazım.
Argo
Uzman
Sen gidip doğal kaynağı üretemezsin ki, mesela petrol gibi şeyler çok uzun zaman geçmesi ve yüksek basınçla oluşan doğadan şeyler. Bunlar da senin benim veya hepimizin yapabileceği şey değil.
Çöp alanlarının ömrü dolaylı olarak uzar. Sen gidip atıyorum atığı geri dönüştürdüğün zaman çöp alanlarında o geri dönüştürdüğün çöp kalmıyor, birilerinin su şişesi veya başka bir şey oluyor ,orası artık boş oluyor. Mantıken ömrü de uzuyor.
Sen gidip doğal kaynağı üretemezsin ki, mesela petrol gibi şeyler çok uzun zaman geçmesi ve yüksek basınçla oluşan şeyler. Bunlar da senin benim veya hepimizin yapabileceği şey değil.
Çöp alanlarının ömrü dolaylı olarak uzar. Sen gidip atıyorum atığı geri dönüştürdüğün zaman çöp alanlarında o geri dönüştürdüğün çöp kalmıyor, birilerinin su şişesi veya başka bir şey oluyor ,orası artık boş oluyor. Mantıken ömrü de uzuyor.
Çöplerin çoğalması kötü değil mi?1. öncül yararlı olduğu için doğru.
2. öncül çöp alanlarının dolmasından ötürü ömürlerinin kısalması durumu var, bence doğru.
3. öncül geri dönüştürülmüş ürünlerden yeni doğal kaynak üretilemeyeceği için o da yanlış. B olması lazım.
Çöplerin alanda az olması ömürlerini uzatır. Yararlı oluyor.
Yanlış yaptım o halde, sizce zor bir soru mu?Çöplerin alanda az olması ömürlerini uzatır. Yararlı oluyor.
Ek yorum ister, tam arada bırakacak cinsten soru.
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ubisoft'un kurucu ortağı Claude Guillemot, uçak kazası sonrası hayatını kaybetti
- Captain Skriniar
- Mesaj: 2