Detaylar
Kim cevapladı?Karşıdakine veririrm. Bu tip durumlarda yersem kötü hissederim.
Th3RealKayseriLee
Yetkin
- Katılım
- 27 Aralık 2024
- Mesajlar
- 1.624
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 1.180
Yani böyle aile ortamına biriyle böyle bir şey yaşanıyorsa iş sandalye kapmacaya döner ama arkadaş veya farklı bir ortamda direkt salarım.
Stormweaver
Uzman
Açlık durumuma göre açsam yerim değilsem yememPizza, pasta ya da karpuz gibi bir şey yiyiyorsunuz. Son bir dilim kaldı, yer miydiniz, karşınızdakine mi bırakırdınız?
Vâveylâ
Uzman
Hiçbir zaman yememişimdir, hatta zorlarım karşıdaki yemesi için. Kendimi kötü hissediyorum, niye bilmiyorum.
Cipher10101
Becerikli
Görmemiş gibi yaparım.
Ortam daha da rahatsız edici bir hal almaya başlayacak.
Karşıdakine veririrm. Bu tip durumlarda yersem kötü hissederim.
Hiçbir zaman yememişimdir, hatta zorlarım karşıdaki yemesi için. Kendimi kötü hissediyorum, niye bilmiyorum.
Forumla yemeğe otursak aç kalırmışız

Vâveylâ
Uzman
Karsimdaki kişi cok yakinimsa cokerim ama.
Benzer konular
- Mesaj
- 8
- Görüntüleme
- 191