Trabzonspor nereye katılıyor? Play-off'ta bitirmedi mi iki takımda?
EuroCup geleceklerdir tahminimce. TOFAŞ da gelecek EC'ye.

Beşiktaş payidar, yönetimler geçicidir. Yönetimlerin yapmış olduğu hata, şanlı Türk bayrağı bulunan armamıza indirgenemez. Aslolan Beşiktaş'tır.
İLKEMİZ BEŞİKTAŞ JK, İLKEDEN TAVİZ İNTİHAR DEMEKTİR!