Nutella'nın gitmesi lazım, çarçur edecek güzelim jenerasyonu.Kulüpçülük yapıyor hoca. Daha kadro açıklandığında belliydi böyle olacağı.
Detaylar
Kim cevapladı?Behzatinho
Yetkin
Enesin tüm sezonu sakatlıkla geçti, çocuk son dönemde iyileşti çocuğu çağırmadı üstelik elinde forvet yok. Salih, İrfan, Kaan gibi bitikleri çağırdı. Euro 2024'te forvetsiz işi rast gitti diye her turnuvayı her maçı böyle oynayacağını düşünüyor ama ilk maçtan elinde patladı. Geçen hazırlık maçında Aral'ı izleyen gördü ki çocuk birebirleri oldukça iyi oynuyor. İşte bugün tam öyle bir topçuya ihtiyacımız vardı. Hani bazıları diyor ya hoca tüm turnuvada 15-16 oyuncu kullanıyor diğerleri abilik yapsın diye çağrılıyor diye. O zaman Fifa'nın verdiği 26 kişilik kadronun ne anlamı kalıyor. Bugün gördükte yedekten oyuncu sokamadı. Hoca sınıfta kaldı.Eki Görüntüle 257063
Sonuç: Bizimkiler hala gelememiş Dünya Kupası'na!
İstatistiklere bakar mısın?
26 orta, 30 şut, %72 topla oynama, 705 (yedi yüz beş) pas. Zekinin sıfıra indiği kaleye vurduğundan başka tehlikeli bir pozisyonun yok.
Kura şansıyla geldi zaten. 2022'de Portekiz yerine Polonya, İsveç gibi takımlar gelse 2022'de giderdik zaten.Nutella'nın gitmesi lazım, çarçur edecek güzelim jenerasyonu.
ahmetmelihalemdar
Becerikli
- Katılım
- 15 Aralık 2025
- Mesajlar
- 152
- Beğeniler
- 87
Koca 45 dk (Barış oyundayken), Kerem hiçbir şey yapamadı. Barış, birebirlerde hiç yok. Rakibin sağ defansı Italiano muydu, onu geçemedi.Enesin tüm sezonu sakatlıkla geçti, çocuk son dönemde iyileşti çocuğu çağırmadı üstelik elinde forvet yok. Salih, İrfan, Kaan gibi bitikleri çağırdı. Euro 2024'te forvetsiz işi rast gitti diye her turnuvayı her maçı böyle oynayacağını düşünüyor ama ilk maçtan elinde patladı. Geçen hazırlık maçında Aral'ı izleyen gördü ki çocuk birebirleri oldukça iyi oynuyor. İşte bugün tam öyle bir topçuya ihtiyacımız vardı. Hani bazıları diyor ya hoca tüm turnuvada 15-16 oyuncu kullanıyor diğerleri abilik yapsın diye çağrılıyor diye. O zaman Fifa'nın verdiği 26 kişilik kadronun ne anlamı kalıyor. Bugün gördükte yedekten oyuncu sokamadı. Hoca sınıfta kaldı.
Bir kere Kerem-Barış pozisyon değişikliği yapmadı, inanamıyorum ya.
Kenan girdikten sonra, adamlar sağ bek değiştirdi. Oyun içinde hiç çözüm üretemedik.
Son düzenleyen: Moderatör:
Arda sahada isterse yok olsun. Fark etmez (bence). Bu tarz takımlara karşı senin saf yeteneğe ihtiyacın var. Arda, Kenan gibi topçuların sonsuz toleransı olmalı. Kaldı ki adam kanatta hapsoldu. Ortayı açması gereken Arda, koşması gereken Barış ama ortayı açan ters ayak BarışBu maç Arda hiç yoktu. Fiziksel olarak zaten takımın en kötüsü belki.
Bu sene onun Real'de işi çok çok zor. Aklı varsa zaten transfer olsun başka takıma. Mou, Bernardo Silva'yı aldı Real'e %99. Oynatmaz Arda'yı. Çürür gider.
Can'ın kalitesini bilmesem hocayı anlarım da. Can, 2 gol atsa bu turnuvada çok sağlam transfer yapar sağlam bir takıma.
Behzatinho
Yetkin
Üstelik yaptığı açıklamalarla kendiyle çelişti. Önce rakibin kapalı oynayacağını biliyorduk dedi. Sonra da Barış'ın dar alan becerisi kısıtlı olduğu için değiştirdik dedi. Hoca ezbere kadro sürmüş sahaya. Maçı takmamışlar belli.Koca 45 dk (Barış oyundayken ), Kerem hiçbirşey yapamadıç Barış, birebirlerde hiç yok. Rakibin sağ defansı Italıano muydu, onu geçemedi.
Bir kere Kerem-Barış poziyon değişikliği yapmadı inanamıyorum ya.
Kenan girdikten sonra, adamlar sağ bek değiştirdi. Oyun içinde hiç çözüm üretemedik
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 88
- Beğeniler
- 31
Oynattığı oyun, verdiği kararlar, yaptığı açıklamalar. Hepsi falso. Daha kötü bir şey göremezdik herhalde. 190'lık adamların arasında 170'lik adama orta açmak nedir ya 
%100. Açıklamaları aşırı fiyasko. Dalga geç desen o şekil demeç verirsin.Üstelik yaptığı açıklamalarla kendiyle çelişti. Önce rakibin kapalı oynayacağını biliyorduk dedi. Sonra da Barış'ın dar alan becerisi kısıtlı olduğu için değiştirdik dedi. Hoca ezbere kadro sürmüş sahaya. Maçı takmamışlar belli.
ahmetmelihalemdar
Becerikli
- Katılım
- 15 Aralık 2025
- Mesajlar
- 152
- Beğeniler
- 87
Koca 45 dk (Barış oyundayken), Kerem hiçbir şey yapamadı. Barış, birebirlerde hiç yok. Rakibin sağ defansı İtaliano muydu, onu geçemedi.
Bir kere Kerem-Barış pozisyon değişikliği yapmadı, inanamıyorum ya.
Kenan girdikten sonra, adamlar sağ bek değiştirdi. Oyun içinde hiç çözüm üretemedik.
600 bin euroluk sağ beki geçemedin ya Barış, ne diyeyim sana.
Ben şu açıklamalardan sonra umudumu kestim. Teknik direktör olsam bu ikisini bir sonraki maçta yedek bırakırım.
Biri domine ettik demiş, diğeri gereken mücadeleyi gösterdik demiş.
Son düzenleyen: Moderatör:
Behzatinho
Yetkin
%100. Açıklamaları aşırı fiyasko. Dalga geç desen o şekil demeç verirsin.
Hepsinin açıklamaları fiyasko hocam. Takım kaptanı çıkmış oyunu domine eden tarafdık maçı hak ettik diyor. 100 dakika izledim bir tane ciddi pozisyon görmedim. Hoca çıkmış 30 şut attık diyor. Şutların kalitesinin hangisi elle tutulur? Herifler 4 kere geldi ikisinde golü buldu. Bu takım kendini dev aynasında görüyor. Küçümsedikleri Avustralya iyi bir futbol dersi verdi.
Benzer konular
Yeni konular
-
-
Elektronik 2x16 GB Lexar 7600 MHz RAM 11.389 TL ve 6000 MHz RAM 6.349 TL
- Niccolo Machiavelli
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-
-