MacBook’u sadece profesyoneller kullanmamali. Eger oyun oynamiyorsaniz alin gecin. Air cok iyi olacaktir.
 
Elbette son karar sizindir, ancak somut bir ihtiyacınız olmadığını dile getirdiğiniz için ben olsam bir daha düşünürdüm derim. Aygıtlar kesinlikle kötü değil, sevenleri oldukça fazla, ama fiyatı ve özellikle yükseltilememe olayı illaki bir gün baş ağrıtacaktır. Ki, hafif kullanım söz konusuysa da bu konuda ödenecek meblağı düşünmek gerekli.