Kapitalist düzenin kölesi olmayı ben istemem şahsen.
Detaylar
Kim cevapladı?Mustckmk
Çalışkan
- Katılım
- 4 Nisan 2026
- Mesajlar
- 60
- Beğeniler
- 18
Bende ihtiyacım olmamasına rağmen Mac mini M4 aldım hiç de kullanmıyorum ama almak iyi hissetirmişti![]()
Vallahi hocam zerre pişmanlık duymuyorum diyorsan kendime bir Mac çözeceğim
Vemoxis
Uzman
- Katılım
- 21 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 470
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 297
Bir tık var ya pişmanlık çünkü kullanmadığım ürünün taksidini ödüyorumVallahi hocam zerre pişmanlık duymuyorum diyorsan kendime bir Mac çözeceğim![]()
afacanc38
Başarılı
- Katılım
- 28 Aralık 2023
- Mesajlar
- 66
- Beğeniler
- 99
Elbette son karar sizindir, ancak somut bir ihtiyacınız olmadığını dile getirdiğiniz için ben olsam bir daha düşünürdüm derim. Aygıtlar kesinlikle kötü değil, sevenleri oldukça fazla, ama fiyatı ve özellikle yükseltilememe olayı illaki bir gün baş ağrıtacaktır. Ki, hafif kullanım söz konusuysa da bu konuda ödenecek meblağı düşünmek gerekli.
Benzer konular
- Mesaj
- 55
- Görüntüleme
- 1B
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
-
Elektronik 2x16 GB Lexar 7600 MHz RAM 11.389 TL ve 6000 MHz RAM 6.349 TL
- Niccolo Machiavelli
- Mesaj: 0
-