Bu öneri uygulamaya geçirilmeyecektir.
Detaylar
Kim cevapladı?Forumda kız mı var ki?
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.256
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 2.103
Niye olmasın? Yardıma sadece erkekler ihtiyaç duymuyor ki. Günlerin çoğunu burada geçirdiklerini sanmıyorum yine de.
HDDKullanıyorum
Üstün
Pekmezle masturbasyon yaptım gibi bir konunun tekrarlanmasına gerek yok.
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.256
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 2.103
Böyle konular gelirse yeni virüs kaynağıymış gibi kilit vurmak gerekir. Cidden böyle bir konu var mıydı ya? Şüphelendim ama çok olası duruyor.Pekmezle masturbasyon yaptım gibi bir konunun tekrarlanmasına gerek yok.
HDDKullanıyorum
Üstün
Böyle konular gelirse yeni virüs kaynağıymış gibi kilit vurmak gerekir. Cidden böyle bir konu var mıydı ya? Şüphelendim ama çok olası duruyor.![]()
Penisim tahriş oldu
Yaklaşık 1 saat önce pekmez ile mastürbasyon yaptım. İyice yıkadım fakat penisim komple morarmaya ve tahriş olmaya başladı. Uyuyamıyorum.
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.256
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 2.103
Teşekkür ederim. Niye kategori gelmemeli direkt kanıt olmuş oldu. Buraya da konusunu açıp "Tahin de katmalı mıyım?" diye sorsun da tam olsun.Penisim tahriş oldu
Yaklaşık 1 saat önce pekmez ile mastürbasyon yaptım. İyice yıkadım fakat penisim komple morarmaya ve tahriş olmaya başladı. Uyuyamıyorum.www.technopat.net
Astronotarda
Üstün
Nimete bile saygı yok, nasıl bir ülkede yaşıyoruz ya.Penisim tahriş oldu
Yaklaşık 1 saat önce pekmez ile mastürbasyon yaptım. İyice yıkadım fakat penisim komple morarmaya ve tahriş olmaya başladı. Uyuyamıyorum.www.technopat.net
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.256
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 2.103
Patlıcan, salatalık, çilek, şampanya, viski ve krema gibi uygulamaları görmüştüm de pekmez çok ilginç kaçmış. Trollemek amaçlı açtığını düşünüyorum. Buraya kategori gelirse böyle trolleme amaçlı çok konu gelir. "Şampanyayı hangi açıyla dökmeliyim ve krema ile karışmalı mı? Formülünü verir misiniz?"Nimete bile saygı yok, nasıl bir ülkede yaşıyoruz ya?