Winner
Beğeniler
1.474

Profil mesajları Son etkinlik Mesajlar Hakkında Mesaj alanları

  • Orada genelde Neymar olurdu işte...

    Foruma ara veriyorum arkadaşlar, derslerime odaklanmam lazım. Kendinize iyi bakın.
    Winner
    Winner
    Bitti zaten. Yapacak bir şeyim yok daha bu yıl kesin olarak gideceğim üniversiteye.
    pesimist34
    pesimist34
    YBS istiyordun sanırım, 2 yıllık önlisanslardan geçiş var mı onlara DGS ile? Varsa bunu da düşün TYT netin iyiyse.
    Winner
    Winner
    Hayır 2 yıllık asla düşünmem. Zaten 3 yıl kaybettim daha niye kaybedeyim? Zayıf olan TYT zaten. %60'ı etkileyen AYT'de güçlüyüm.
    Matematikte cevaba ulasmanın sırrı salin vir sekilde çözmektir, açtığın konuya baktım her yerde bisey yazıyor bakarken kafan allak bullak oldu bence bu seye el atarsan daha rahat yaparsın
    Winner
    Winner
    Öyle daha iyi çözüyorum. Yapamadığım sorularda genelde kalem oynatamıyorum.
    Hocam YKS TYT ve ayt netleriniz nasıl? Bende YKS hazırlanıyorum da? TYT matematik problemleri branş denemesiyle götürsem nasıl olur, hergün düzenli çözmek yerine branş denemesi daha mantıklı diye düşünüyorum.
    Winner
    Winner
    Hocam en son konumda tüm netlerim var.
  • Yüklüyor…
  • Yüklüyor…
  • Yüklüyor…
  • Yüklüyor…