-
Orada genelde Neymar olurdu işte...
Son düzlüğe girmiş bulunmaktayız. Final programım hazır ve ulaşabileceğim en yüksek netleri sınavda yapıp sezonu kapatmayı hedefliyorum. Sizde durumlar nasıl? Herkes devam ediyordur umarım. Tekrardan tüm katılımcılara başarılar dilerim. İyi çalışmalar- Winner
- gün yks
- Mesaj: 8
- Forum: ÖSYM Sınavları
pesimist34YBS istiyordun sanırım, 2 yıllık önlisanslardan geçiş var mı onlara DGS ile? Varsa bunu da düşün TYT netin iyiyse.
WinnerHayır 2 yıllık asla düşünmem. Zaten 3 yıl kaybettim daha niye kaybedeyim? Zayıf olan TYT zaten. %60'ı etkileyen AYT'de güçlüyüm.
WinnerYBS veya hukuk okuyacağım.
THE KEROXEAUmarım istediğiniz olur hocam ben de çalışıyorum yorulduk valla sınav stresinden
-
Yüklüyor…
-
Yüklüyor…
-
Yüklüyor…
-
Yüklüyor…
Yeni konular
-
Thrustmaster T128, vites ve debriyaj seti nasıl tek cihaz olarak gösterilebilir?
- Telefonunu Çıkra
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-
-
-
İstanbul'dan Bodrum'a uçakla gidilebilir mi?
- LeoTheLinuxEnthusiast6610
- Mesaj: 2

İfadeler: pesimist34