1. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Ek olarak Spread Spectrum, ASPM ve Global C-States'de kapatmıştım. Söylediklerinizi de ayarlayıp denedikten sonra sonuçları paylaşacağım.
  2. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Kesinlikle tek amacım %1'leri düzeltip stabil frametime oyun oynayabilmek. BIOS kısmında aç ya da kapat dediğiniz başka ayarlar var mıdır?
  3. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Sağ olun hocam. RAM kısmında bir sorum olursa rehberinizin altından soracağım artık :)
  4. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Şu an RAM kısmında EXPO, CPU kısmında PBO ayarları açık. CPU için PBO Motherboard, 10X ve -20 Curve ayarları yapılı durumda. Ayrıca X3D Gaming Mode'da açık. RAM kısmını sizin rehberinizden ayarlamaya çalışacağım. Winutil ve Winhance hiç duymadım onlarla ilgili izleyebileceğim bir yol varsa...
  5. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    iGPU, Bluetooth ve Wi-Fi kullanmadığım için direkt kapatmıştım o kısımda problem yok. @Ayhan Dönmez önerilerinizi bekliyorum hocam.
  6. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    İnceleyip deneyeceğim. CPU kısmında önerebileceğiniz bir rehber var mıdır?
  7. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Tahminimce bu durumu düzeltmenin yolu RAM ve CPU optimizasyonundan geçiyor ama detaylı bir rehber bulmak zor gözüküyor.
  8. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Sorun tamamen bu zaten hocam. %1 ve %0.1 değerleri stabil olmadığı için yaşanıyor. Aldığım averaj fps 700 civarı zaten monitör Hznin üstüne çıkabiliyorum. FPS capleyince de bir şey değişmiyor sadece normalde 700-750 fps aldığım sahnelerde 610 a fps capleyince 610 fps almış oluyorum %1'de bir...
  9. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    BIOS güncel. Chipset güncel. iGPU'dan bahsediyorsunuz sanırım. Açık-kapalı denedim bir fark yoktu. Sync ayarları input lagı acayip yükseltiyor ferrari peek yiyip duruyorum.
  10. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Müsait olduğumda tabii. Çok yaygın bir sorun zaten ve gördüğüm kadarıyla çözebilen kişiler de var ama bu çözümler nedense bende pek bir işe yaramadı.
  11. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Kasa kasa oyun hissiyatı, takılma hissiyatı, 10 fps oynuyormuş gibi hissettirmesi.
  12. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Söyledikleriniz mevcut ayarlarım ve durum hala aynı.
  13. romeus

    RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu

    Selam. Sadece CS2 oynuyorum ve sistemimde yaklaşık 700-750 FPS görmeme rağmen belirgin bir akıcılık problemiyle karşı karşıyayım. Özellikle sis ve molotoflu sahnelerde durum daha da vahimleşiyor. Bu durumu düzeltmek adına Windows'taki gereksiz programları temizlemek gibi şeyler yaptım. Process...