-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Ek olarak Spread Spectrum, ASPM ve Global C-States'de kapatmıştım. Söylediklerinizi de ayarlayıp denedikten sonra sonuçları paylaşacağım.- romeus
- Mesaj #26
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Kesinlikle tek amacım %1'leri düzeltip stabil frametime oyun oynayabilmek. BIOS kısmında aç ya da kapat dediğiniz başka ayarlar var mıdır?- romeus
- Mesaj #24
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Sağ olun hocam. RAM kısmında bir sorum olursa rehberinizin altından soracağım artık :)- romeus
- Mesaj #22
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Şu an RAM kısmında EXPO, CPU kısmında PBO ayarları açık. CPU için PBO Motherboard, 10X ve -20 Curve ayarları yapılı durumda. Ayrıca X3D Gaming Mode'da açık. RAM kısmını sizin rehberinizden ayarlamaya çalışacağım. Winutil ve Winhance hiç duymadım onlarla ilgili izleyebileceğim bir yol varsa...- romeus
- Mesaj #20
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
iGPU, Bluetooth ve Wi-Fi kullanmadığım için direkt kapatmıştım o kısımda problem yok. @Ayhan Dönmez önerilerinizi bekliyorum hocam.- romeus
- Mesaj #18
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
İnceleyip deneyeceğim. CPU kısmında önerebileceğiniz bir rehber var mıdır?- romeus
- Mesaj #16
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Tahminimce bu durumu düzeltmenin yolu RAM ve CPU optimizasyonundan geçiyor ama detaylı bir rehber bulmak zor gözüküyor.- romeus
- Mesaj #14
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Sorun tamamen bu zaten hocam. %1 ve %0.1 değerleri stabil olmadığı için yaşanıyor. Aldığım averaj fps 700 civarı zaten monitör Hznin üstüne çıkabiliyorum. FPS capleyince de bir şey değişmiyor sadece normalde 700-750 fps aldığım sahnelerde 610 a fps capleyince 610 fps almış oluyorum %1'de bir...- romeus
- Mesaj #12
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
BIOS güncel. Chipset güncel. iGPU'dan bahsediyorsunuz sanırım. Açık-kapalı denedim bir fark yoktu. Sync ayarları input lagı acayip yükseltiyor ferrari peek yiyip duruyorum.- romeus
- Mesaj #9
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Müsait olduğumda tabii. Çok yaygın bir sorun zaten ve gördüğüm kadarıyla çözebilen kişiler de var ama bu çözümler nedense bende pek bir işe yaramadı.- romeus
- Mesaj #7
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Kasa kasa oyun hissiyatı, takılma hissiyatı, 10 fps oynuyormuş gibi hissettirmesi.- romeus
- Mesaj #5
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Söyledikleriniz mevcut ayarlarım ve durum hala aynı.- romeus
- Mesaj #3
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu
Selam. Sadece CS2 oynuyorum ve sistemimde yaklaşık 700-750 FPS görmeme rağmen belirgin bir akıcılık problemiyle karşı karşıyayım. Özellikle sis ve molotoflu sahnelerde durum daha da vahimleşiyor. Bu durumu düzeltmek adına Windows'taki gereksiz programları temizlemek gibi şeyler yaptım. Process...- romeus
- Konu
- 5070ti sorunu
- Mesaj: 26
- Forum: Sistem Performansı