romeus

Üyecik
Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
16
Beğeniler
4
@Ayhan Dönmez hocam tekrardan selam. Öneriniz üzerine rehberinizdeki MSI M-Die kısmını uyguladım ve 2 sefer boot etmedi CMOS sıfırlamak durumunda kaldım. Bu yüzden yeni konu açıp BIOS'ta detaylı şekilde artık hangileriyle ilgili öneri verecekseniz bilmediğimden bayağı bir detaylı çekmiş bulundum. Umarım başarılı bir tuning yaparız. Önerilerinizi tekrardan bekliyorum.
NOT: Integrated Graphics kapalı, Wi-Fi-BT kapalı.

WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.37 (1).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.37 (2).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.37 (3).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.37.webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (1).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (2).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (3).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (4).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (5).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (6).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (7).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (8).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (9).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38 (10).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.38.webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.39 (1).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.39 (2).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.39 (3).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.39 (4).webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.40.39.webp


WhatsApp Image 2026-06-25 at 21.42.08.webp
 
@Ayhan Dönmez hocam tekrardan selam. Öneriniz üzerine rehberinizdeki MSI M-Die kısmını uyguladım ve 2 sefer boot etmedi CMOS sıfırlamak durumunda kaldım. Bu yüzden yeni konu açıp BIOS'ta detaylı şekilde artık hangileriyle ilgili öneri verecekseniz bilmediğimden bayağı bir detaylı çekmiş bulundum. Umarım başarılı bir tuning yaparız. Önerilerinizi tekrardan bekliyorum.
NOT: Integrated Graphics kapalı, Wi-Fi-BT kapalı.


1782414019207.webp


1782414225555.webp


1782414267084.webp


1782414328468.webp


1782414407122.webp


1782414505960.webp


1782414589771.webp


1782414648462.webp


1782414730731.webp


1782414854718.webp


@romeus Nitro menüsü iletir misin? Advanced-AMD Overclocking-DDR Options-Nitro Enabled menüsü gerekli. CPU Switching Frequency Auto oluyor mu bir de? Yoksa elle mi 475 verdiniz?
 
CPU Switching Frequency Auto oluyor hocam. Evet elle 475 vermiştim.
 

Dosya Ekleri

  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36 (4).webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36 (4).webp
    2,1 MB · Görüntüleme: 16
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36 (3).webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36 (3).webp
    2,6 MB · Görüntüleme: 9
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36 (2).webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36 (2).webp
    1,6 MB · Görüntüleme: 8
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36 (1).webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36 (1).webp
    1,7 MB · Görüntüleme: 6
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36.webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 22.23.36.webp
    1,8 MB · Görüntüleme: 15
Son düzenleme:
Yukarıda önerilen tüm ayarlardan sonra durum bu şekilde. Akıcılıkta biraz iyileşme var ama daha iyi olabilir gibi sanki. Averaj 900+ FPS'e 343 %1 FPS çok saçma geliyor. Ekstra test etmemi istediğiniz başka bir husus var mı ve siz ne düşünüyorsunuz? @Ayhan Dönmez
 

Dosya Ekleri

  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 23.00.05 (2).webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 23.00.05 (2).webp
    3,4 MB · Görüntüleme: 20
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 23.00.05 (1).webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 23.00.05 (1).webp
    3,6 MB · Görüntüleme: 19
  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 23.00.05.webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 23.00.05.webp
    1,8 MB · Görüntüleme: 17
Yukarıda önerilen tüm ayarlardan sonra durum bu şekilde. Akıcılıkta biraz iyileşme var ama daha iyi olabilir gibi sanki. Averaj 900+ FPS'e 343 %1 FPS çok saçma geliyor. Ekstra test etmemi istediğiniz başka bir husus var mı ve siz ne düşünüyorsunuz? @Ayhan Dönmez

Daha mı iyi olması gerektiğini düşünüyorsunuz yani çıkan sonucun? VSOC istersen 1.2 bırak, 1.3 gereksiz olur. Bu ayarları kayıtladıysan Nitro 1-2-1/1-2-0 dene. VSOC/NB için AMD seçip 1.2 ver.

1782418191375.webp


1782418222635.webp


@romeus Eğer stabilse CL28 denenebilir.

1782418287023.webp


@romeus Çip stabil verebiliyorsa 2167/2200 FCLK denenebilir.

1782418351650.webp


Yukarıda önerilen tüm ayarlardan sonra durum bu şekilde. Akıcılıkta biraz iyileşme var ama daha iyi olabilir gibi sanki. Averaj 900+ FPS'e 343 %1 FPS çok saçma geliyor. Ekstra test etmemi istediğiniz başka bir husus var mı ve siz ne düşünüyorsunuz? @Ayhan Dönmez

@romeus Ekstra bu ayarlamaları da yapın. Güç planı dengeli kalsın.

1782418469187.webp


1782415410659.webp



1782415442635.webp


1782415469266.webp



1782415500480.webp
 
Son düzenleme: