-
SHERLOCKED, 4 aylık faturası kayıp monitörün garantisi nasıl olur? başlıklı konuya cevap yazdı.Öncelikle geçmiş olsun hocam. Yüksek meblağlı ürünler alırken faturasız asla almam. Üretim tarihi üzerinden garantilidir belki, seri no ile? -
SHERLOCKED, Bugün Recep Baltaş’ın doğum günü! başlıklı konuya Telefonunu Çıkra tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Bu boomer'lığı yapmam gerek müsaadenizle ; -
SHERLOCKED, Bugün Recep Baltaş’ın doğum günü! başlıklı konuya cevap yazdı.İyi ki doğdun DVD'den sabit diske @Recep Baltaş. Messi'ye benziyormuş eskiden reis. -
SHERLOCKED, Bugün Recep Baltaş’ın doğum günü! başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Doğum günün kutlu olsun anti-Sapphire reis. 🎂🎉 -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Keşke o kadar paramız olsa hocam :D. Sahibindende ölücülğk yapıyorum şu an yalan yok. -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya cevap yazdı.O nedir? -
SHERLOCKED, Alıcı Ryzen 7 5700X3D ve Ryzen 7 5800X3D başlıklı konuya fortunee tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ben de muhtemelen sizinle aynı zamana denk gelmiştim. 6 7 bine sıfır alınıyordu. Aklımda sadece işlemci ve ekran kartı almak vardı. Stok... -
SHERLOCKED, Alıcı Ryzen 7 5700X3D ve Ryzen 7 5800X3D başlıklı konuya Arlecchino tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
6 bine almıştım sıfır 5700X3D'yi 3-4 ay sonra stoku bitince sarı sitede 7800X3D fiyatına koymaya başlamışlardı. Konu sahibinin yerinde... -
SHERLOCKED, Alıcı Ryzen 7 5700X3D ve Ryzen 7 5800X3D başlıklı konuya fortunee tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
bu kanalı takip edin. çok sinir bozucu olsa da sarıyor videoları. :D -
SHERLOCKED, Alıcı Ryzen 7 5700X3D ve Ryzen 7 5800X3D başlıklı konuya cevap yazdı.Orası da doğru. AM4'ün tepesi olunca böyle oluyor sanırım. Bir gün AM5'in tepesi de böyle olur belki. -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya SunseTTime tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Eğer ki sistemimi adam edebilseydim bir sonraki keyfi alışverişim kesinlikle OLED bir monitör olacaktı. Alınan sistemin hakkını bana... -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya SunseTTime tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Benim Işık sızması olan laptopa da ''Işık sızması IPS panel teknolojisi kaynaklıdır, bir arıza değildir.'' diye rapor çıkarmışlardı... -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya Teacher80 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Kanunen en büyük eksiklik şu bence: Bir firma bu şekilde THH kararı ile haksız çıkarsa devlet de o ürünün güncel veya dengi bedelin... -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Sen de çok şanssızmışsın be hocam. -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya Teacher80 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Recep Baltaş aracılığı ile Asus tekrar ilgilendi. 2. defa gitti sonra yine olumsuz. Anlamadığım birbirini yalanlayan iki rapor da...