-
Sıla, Arabalarda neden birçok gereksiz özellik bulunmakta? başlıklı konuya cevap yazdı.Yok ya. Öyle düşünmüyorum ben. Bence kesinlikle bu özellikler olmalı. Hız sabitleme, anahtarsız giriş - çıkış, otomatik açılan bagaj... -
Sıla, Çözüldü Mahalledeki sahipsiz ve saldırgan köpek nereye ihbar edilir? başlıklı konuya cevap yazdı.Geçmiş olsun babanıza. Çok sert ve agresif tavırlarınız var. Ben kişisel yorumumu yaptım. Bu kadar saldırgan bir tavır sergilemeniz hoş... -
Sıla, Çözüldü Mahalledeki sahipsiz ve saldırgan köpek nereye ihbar edilir? başlıklı konuya cevap yazdı.Komşunuz besliyor ve ona saldırmıyorsa, siz de besleyin size de saldırmaz. Hayvanlar iyilikten anlarlar çok bizim gibi değiller. -
Sıla, Kia Rio | Uzun Yol Verileri (Vmax - Vort) başlıklı konuya cevap yazdı.O nasıl hız öyle? Ben hızım 100 km olduğunda heyecanlanıyorum. 🤷😄 -
Sıla, Meditasyon yapar mısınız? başlıklı konuya Eagles tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Benim meditasyon kaynağım da özellikle Stephen King okumak, tavsiye de ederim. Bazen 1 kitap bitirdiğim günler olabiliyor. Kahve ve... -
Sıla, Meditasyon yapar mısınız? başlıklı konuya cevap yazdı.Kendimi tanıdığım günden beri Stoacı bir hayat sürüyorum. Huzur dolu bir yaşam şekli. -
Sıla, Cinsellik Neden Bu Kadar Güçlü Bir Dürtü? başlıklı konuya cevap yazdı.Çok güzel yazmışsınız. Mesleki olarak benim alanım bu ve üzerine çok ekleyecek bir şeyim yok açıkçası. Kısacası türün devamı için... -
Sıla, Cinsellik Neden Bu Kadar Güçlü Bir Dürtü? başlıklı konuya Hermione Jean Granger tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Selam, biraz da cinsellikten bahsedeyim dedim. Aslinda bu cinsellik ve romantik duygular hakkinda anlatmak istedigim tek konu degil ama... -
Sıla, Steam Hangi Elder Scrolls oyunları alınır? başlıklı konuya Ömer_Yeter tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Şu sıralar eski oyunlara nedense kafayı taktım hocam ben. Serinin 4.oyunun da Remastered versiyonu var lakin pahalı gibi geldi bir... -
Sıla, Steam Hangi Elder Scrolls oyunları alınır? başlıklı konuya cevap yazdı.Skyrim güzel. Yeter bence. Diğerleri çok eski be. -
Sıla, Bir parfüme 10 bin lira vermek abartı mı? başlıklı konuya Veira tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
3 binden sonrası koyar bana. Kimisi hobi olarak yapıyor bunu. Maddi duruma bağlı olarak verilebilir. -
Sıla, Bir parfüme 10 bin lira vermek abartı mı? başlıklı konuya yavuzhan tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bence tamamen kişisel tercih/gelir meselesi ya. Ben olsam bir parfüme max 2-3k veririm.Çünkü bir yerden sonra olay gerçekten kokudan çok... -
Sıla, Bir parfüme 10 bin lira vermek abartı mı? başlıklı konuya HayaletSürücü tarafından yazılan mesajaBeğenmedim ifadesini bıraktı.
500 TL veriyorum her bittiğinde. Zaten bir parfümmin 2 ay gitmesi lazım. Ben 200ML bir suya 10 bin veremem. -
Sıla, Bir parfüme 10 bin lira vermek abartı mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Verilir tabii ki. Ama daha uyguna düşmesini bekleyip 6-7 binlere alınabilir. -
Sıla, Ketçap mayonez kullanıyor musunuz? başlıklı konuya cevap yazdı.Her şeye sıkarım ama her şeye. Yürüyen ketçap sıkarım ben.