-
stormhawks47, Çözüldü Yeni işlemci ve soğutucu montajı sonrası sistem siyah ekran veriyor başlıklı konuya Azazel1140 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sıfır ve sorunu çözdüm; soğutucuyu düzgünce sıkınca düzeldi. Denedim hocam, zaten sonrasında düzeldi sıkıntı. -
stormhawks47, Farming Simulator 17 Steam sürümü nasıl Türkçe yapılır? başlıklı konuya cevap yazdı.Son kez bu rehberi dener misin? -
stormhawks47, Sıfır alınan monitörün kutusunu açarken video çekilmeli mi? başlıklı konuya Towande tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Kaybedeceğiniz hiçbir şey yok. Amazon'dan almıyorsanız çekin. -
stormhawks47, Sıfır alınan monitörün kutusunu açarken video çekilmeli mi? başlıklı konuya GodOfWar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
5 yıl önce aldığım MSI MAG monitörümün açılış videosu halen durur. Yeni aldığım monitörün mutlaka videosunu çekerim. Çekerim ki bir... -
stormhawks47, Sıfır alınan monitörün kutusunu açarken video çekilmeli mi? başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hepsiburada kırık çıksa da yardımcı olur bence. Yine de garanti olması için vudeo çekebilirsiniz. -
stormhawks47, Sıfır alınan monitörün kutusunu açarken video çekilmeli mi? başlıklı konuya i5 7500F tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bence her ihtimale karşı çekilmeli. Son 1 ayda 3 monitör değiştirdim, hiçbirini çekmedim ama. -
stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya Reend tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Embed'de daha az kaynak harcaması için bazı özellik ve animasyonları kısmışlar anlıyorum ama ses düğmesini üste almak gibi bir... -
stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya alimali tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Alışamadım ben de üstte ne işi var ses düğmesinin. -
stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya CBTSG23XrC1Z tarafından yazılan mesajaBravo! ifadesini bıraktı.
If it ain't broke, don't fix it kardeşim. -
stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Videoyu ileri almaya çalışırken sürekli videoya tıklayıp duraklatıyorum bende. -
stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya Syntax tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Kötü. Ses kısmayı beceremiyorum… -
stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya dark_1234 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Vasat. -
stormhawks47 yeni bir konu açtı: YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl?Şu yeni embed YouTube videolarındaki arayüz hakkındaki düşünceleriniz neler? Ben sevmedim şahsen ve ileride YouTube sitesinde de... -
stormhawks47, YouTube Yabancı kanala yapılan yorumun gözükmemesi sorunu başlıklı konuya yusufumm07 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Belki yorumları onaydan geçiriyor çünkü öyle bir ayar var . -
stormhawks47, Çözüldü Yeni işlemci ve soğutucu montajı sonrası sistem siyah ekran veriyor başlıklı konuya cevap yazdı.Sıfır mı ikinci el mi almıştın işlemciyi?

