Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

stormhawks47 kullanıcısının etkinlik akışı

  • stormhawks47
    stormhawks47, Çözüldü Yeni işlemci ve soğutucu montajı sonrası sistem siyah ekran veriyor başlıklı konuya Azazel1140 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Sıfır ve sorunu çözdüm; soğutucuyu düzgünce sıkınca düzeldi. Denedim hocam, zaten sonrasında düzeldi sıkıntı.
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Farming Simulator 17 Steam sürümü nasıl Türkçe yapılır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Son kez bu rehberi dener misin?
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Sıfır alınan monitörün kutusunu açarken video çekilmeli mi? başlıklı konuya Towande tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Kaybedeceğiniz hiçbir şey yok. Amazon'dan almıyorsanız çekin.
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Sıfır alınan monitörün kutusunu açarken video çekilmeli mi? başlıklı konuya GodOfWar tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    5 yıl önce aldığım MSI MAG monitörümün açılış videosu halen durur. Yeni aldığım monitörün mutlaka videosunu çekerim. Çekerim ki bir...
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Sıfır alınan monitörün kutusunu açarken video çekilmeli mi? başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Hepsiburada kırık çıksa da yardımcı olur bence. Yine de garanti olması için vudeo çekebilirsiniz.
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Sıfır alınan monitörün kutusunu açarken video çekilmeli mi? başlıklı konuya i5 7500F tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bence her ihtimale karşı çekilmeli. Son 1 ayda 3 monitör değiştirdim, hiçbirini çekmedim ama.
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya Reend tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Embed'de daha az kaynak harcaması için bazı özellik ve animasyonları kısmışlar anlıyorum ama ses düğmesini üste almak gibi bir...
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya alimali tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Alışamadım ben de üstte ne işi var ses düğmesinin.
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya CBTSG23XrC1Z tarafından yazılan mesaja Bravo! Bravo! ifadesini bıraktı.
    If it ain't broke, don't fix it kardeşim.
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Videoyu ileri almaya çalışırken sürekli videoya tıklayıp duraklatıyorum bende.
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya Syntax tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Kötü. Ses kısmayı beceremiyorum…
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl? başlıklı konuya dark_1234 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Vasat.
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47 yeni bir konu açtı: YouTube Yeni embed arayüzü sizce nasıl?
    Şu yeni embed YouTube videolarındaki arayüz hakkındaki düşünceleriniz neler? Ben sevmedim şahsen ve ileride YouTube sitesinde de...
    • 1774706322084.webp
    • 1774706342140.webp
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, YouTube Yabancı kanala yapılan yorumun gözükmemesi sorunu başlıklı konuya yusufumm07 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Belki yorumları onaydan geçiriyor çünkü öyle bir ayar var .
    28 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Çözüldü Yeni işlemci ve soğutucu montajı sonrası sistem siyah ekran veriyor başlıklı konuya cevap yazdı.
    Sıfır mı ikinci el mi almıştın işlemciyi?
    28 Mart 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt