Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
3.267
Çözümler
28
Beğeniler
1.931
Şu yeni embed YouTube videolarındaki arayüz hakkındaki düşünceleriniz neler? Ben sevmedim şahsen ve ileride YouTube sitesinde de olmaması için bir geribildirim gönderdim kendi adıma ama sizin de düşüncelerinizi merak ettim bu arayüzü beğenen var mı?



1774706342140.webp


1774706322084.webp
 
Embed'de daha az kaynak harcaması için bazı özellik ve animasyonları kısmışlar anlıyorum ama ses düğmesini üste almak gibi bir marjinallik niye yapılmış anlamadım.