Şu mesajımdan dolayı gelip bana burada 1 saat kısıtlama verenlere söylüyorum alın forum sizin olsun kardeşim, sizden hiçbir şey olmaz, şurada teknik birkaç bir şey karalıyoruz gelip boş sebeplerle insanı rahatsız ediyorsunuz ve inanılmaz bir şeklide 1 saat ban atıyorsunuz, siz gibi boş insanlar bana ne yazım yanlışı ne de başka bir şey öğretebilirsiniz, çapınız yetmez, ben daha yazmam burada, hadi iyi sosyaller herkese, @Recep Baltaş abi seni severim ama bu moderasyon hiç olmamış.

Size katılıyorum o kadar yazıp çiziyoruz hemen uyarı veriliyor.
 
Ne alaka ban atmaları ben de anlamadım vallahi. Recep abiyle geçen gün abim tanıştı bir iş toplantısında iyi insandır ama forumda galiba böyle şeyler dönüyor. Ayhan abiyi de bezdirmişlerdi.
Yüzsüz gibi teknik terimleri yazdığım mesaja yazım yanlışı diye uyarı yolluyorlar ve bir de üstüne kısıtlama, @Ayhan Dönmez aynısını yaptılarsa o zaman herkes bıraksın bu arkadaşlar gelsinler Türkçe yazım kurallarından devam etsinler, biz boşuna ram cpu falan konuşuyoruz, kimse moderasyonda bir tane çapsız gelip dalga geçsin diye buraya üye olup da yazı yazmıyor.