Görkem5252
Uzman
- Katılım
- 28 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 232
- Beğeniler
- 58
Şu mesajımdan dolayı gelip bana burada 1 saat kısıtlama verenlere söylüyorum alın forum sizin olsun kardeşim, sizden hiçbir şey olmaz, şurada teknik birkaç bir şey karalıyoruz gelip boş sebeplerle insanı rahatsız ediyorsunuz ve inanılmaz bir şeklide 1 saat ban atıyorsunuz, siz gibi boş insanlar bana ne yazım yanlışı ne de başka bir şey öğretebilirsiniz, çapınız yetmez, ben daha yazmam burada, hadi iyi sosyaller herkese, @Recep Baltaş abi seni severim ama bu moderasyon hiç olmamış.
Size katılıyorum o kadar yazıp çiziyoruz hemen uyarı veriliyor.