Yüzsüz gibi teknik terimleri yazdığım mesaja yazım yanlışı diye uyarı yolluyorlar ve bir de üstüne kısıtlama, @Ayhan Dönmez aynısını yaptılarsa o zaman herkes bıraksın bu arkadaşlar gelsinler Türkçe yazım kurallarından devam etsinler, biz boşuna ram cpu falan konuşuyoruz, kimse moderasyonda bir tane çapsız gelip dalga geçsin diye buraya üye olup da yazı yazmıyor.
Yani artık pes, gerçekten pes!

Sizin yüzlerce yazım kurallarına uymayan mesajınızı bildirim yollayarak, düzenleyip geçtik. Hiçbir uyarı vermedik. Bu alıntıladığımız mesajınızda dahi birçok yazım hatası var. Mesela: ram > RAM, cpu > CPU...

Siz bu kuralları kabul ederek foruma üye oluyorsunuz.

Onca toleranstan sonra sadece 1 saat kendi hatanızdan dolayı uyarı aldınız diye moderasyon ekibine hakaret etme cesaretini nereden buluyorsunuz? Ayıp ya, gerçekten ayıp şu yaptığınız.

Ortada bir yüzsüzlük yok, siz forumda dokunulmaz olmak istiyorsanız burası yeri değil, kendi forumunuzu kurup dokunulmaz olabilirsiniz.

Size katılıyorum o kadar yazıp çiziyoruz hemen uyarı veriliyor.
Hemen uyarı falan verilmiyor. Sırf muhalefet yapmak için niçin karalıyorsunuz?

O kadar mesajınız düzenleniyor, toplam uyarı sayınız sadece 2...

@Ayhan Dönmez aynısını yaptılarsa o zaman herkes bıraksın bu arkadaşlar gelsinler Türkçe yazım kurallarından devam etsinler.
@Ayhan Dönmez hocama da herhangi bir şey yapmadık, kendisi kurallar çerçevesinde yazmış tüm konu boyunca ve yardımcı olmuş.

Bizim amacımız kuralları uygulamak, sizin de sorumluluğunuz kabul ettiğiniz kurallara uymak. Kurallara uymayacağım, bana uyarı verene de basarım hakareti derseniz burası yeri değil.