Benim naçizane profilim bu, 6400 özelinde VDD abanmak lazım, VDDQ ve VDDIO 1.4 yeterli oluyor, VDDP de önemli olabiliyor anakart işlemciye göre değişiyor tabi, mesela ben 1.15 VDDP altında 6400mhz yapamıyorum ki anakartta bunu auto 1.15 yapıyor. Sıcaklık yükseldikçe voltaj gereksinimi de artıyor. Bu arada anakartın çok iyi, 6400 çok zorlarsa gidip 8000 2:1 kullan bence, 9800X3D gördüğüm 1:1 yapamayan çoğu insan bunu yapıyor, 8000 CL36 6400 CL28'den daha hızlı mesela ve neredeyse aynı voltajları kullanıyor artı düşük Vsoc ile birlikte çünkü 2:1 modda UCLK çok düşük bu da düşük Vsoc demek.
6000 CL28 ramin var, benimkinden de iyi, daha az voltaj istemesi lazım, burada bence cpu sevmedi 6400mhzyi, 8000mhz deneme vaktimiz geldi, bazen ne kadar voltaj versen de olmuyor, en son overlock kapatıp sadece -15 CO verirsin son çare, onun dışında ben olsam uğraşmazdım 6400mhz ile.