-
stormhawks47, Turbox marka hazır sistemde her şeyde kasıyor başlıklı konuya The Nox tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Böyle bir sistemden performans beklemek, uzayda nefes alabilmek kadar güç. Nasıl oluyor da bu türe sistemlere para verilebiliyor... -
stormhawks47, Turbox marka hazır sistemde her şeyde kasıyor başlıklı konuya fatih terim tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sistem özelliklerini az buçuk tahmin edebiliyorum ama bir atar mısın sistem özelliklerini? Isı değerlerine bak, RAM yüzdesine bak, CPU... -
stormhawks47, Turbox marka hazır sistemde her şeyde kasıyor başlıklı konuya Thanos tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
İşlemcileri genelde giriş seviye oluyor, bu yüzden birkaç tane fazla sekme bile açsan kasması normal. -
stormhawks47, Sıvı soğutucu montajı nasıl yapılır? başlıklı konuya cevap yazdı.Bence masrafa gerek yok. Macun yenile kullan. Oyun oyna, film izle vs. keyfine bak çok takılma bu tarz şeylere. -
stormhawks47, Elektronik Logitech F310 534 TL başlıklı konuya pesimist34 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Dürüst olayım, 385'e daha iyi bir şey gelmez gibi. Alınabilir bu noktada. -
stormhawks47, Elektronik Logitech F310 534 TL başlıklı konuya Mr. Falcon tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
https://amzn.eu/d/0bOcMMts Yeni hesap açımına 150 TL kuponla 385 TL’ye de alabilirsiniz. Gönderen ve satan Amazon. -
stormhawks47, Sıvı soğutucu montajı nasıl yapılır? başlıklı konuya UnkownTecho tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bence de dediğiniz gibi çalışan şeyi bozmak aşırı mantıksız geliyor ve diğer dediğiniz sıvı soğutucunda iyi dediğinize de katılaraktan... -
stormhawks47, Dorohedoro 2. sezon yayına girdi başlıklı konuya 30538 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yabancilarin hidden gem, underrated diye ove ove bitiremedigi yapim. Gecen ay yukleyip birkac dakika izlemistim, 2 sezonun cikacagini... -
stormhawks47, Dorohedoro 2. sezon yayına girdi başlıklı konuya ZCPS21 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yapım şaheser değil ama çok kötü de değil, ilk sezonda CGI biraz göz yoruyordu. Solo Leveling'i pek sevmem, yayınlandığı dönemde... -
stormhawks47, Dorohedoro 2. sezon yayına girdi başlıklı konuya cevap yazdı.Novel, manga vb. okuma adetim yok benim de ama animesi güzeldi. -
stormhawks47, Nvlddmkm kaynağındaki 153 olay kimliğinin açıklaması bulunamıyor hatası başlıklı konuya cevap yazdı.Ben tamirci değilim bilemem maalesef ama öncelikle sorun kesinlikle ekran kartı olduğundan emin olman lazım (arızalı parçayı bul önce )... -
stormhawks47, Dorohedoro 2. sezon yayına girdi başlıklı konuya cevap yazdı.Bende her hafta beklemeyi sevmiyorum bitmeden izlemem. Zaten ortalama bir animeydi aklımda da öyle kalmış. Bir solo leveling gibi olsa o... -
stormhawks47, Gigabyte anakartta sürücü güncellerken setup çıkmıyor başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Asla bulaşmam MSI ve Gigabyte giriş ve orta segmente. Marka-model çok dikkat edilmesi lazım. ASUS'ta da yine kısmen dikkat etmek lazım... -
stormhawks47, Dorohedoro 2. sezon yayına girdi başlıklı konuya cevap yazdı.1. sezonu bile unutmuşum şimdi hepsini baştan izlemek lazım. -
stormhawks47, Dorohedoro 2. sezon yayına girdi başlıklı konuya ZCPS21 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Dorohedoro animesinin 2. sezonu 3 bölüm ile çıkış yaparak yayına girdi. Bol aksiyonlu bir fantastik yapım, fazla ön plana çıkmadığı...