-
stormhawks47, Elektronik Philips Evnia 23.8" 180 Hz 1ms FHD IPS Monitör 3.899 TL başlıklı konuya cevap yazdı.https://www.itopya.com/philips-evnia-24m2n3200s-238-180hz-1ms-hdmi-dp-adaptive-sync-hdr10-fhd-ips-gaming-monitor_u26451 Kendi sitesinde... -
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya Isenea Dieur Has tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Tamamen saçmalık olduğunu düşünüyorum, ki saçmalık. Maksat belli; fikir belirten herkesi kontrol altına almak. Buna sevinenler var... -
stormhawks47, İddia AVM girişleri artık ücretli oluyor! başlıklı konuya cevap yazdı.Fiş verecekler mi? -
stormhawks47, Goodbye DPI, Steam'de indirme hızını düşürür mü? başlıklı konuya cevap yazdı."Goodbye DPI, Steam'de indirme hızını düşürür mü?" >>> Hayır. Sistemde ve internetinde sorun yok. Windows'u da M.2 SSD'ye kurarsan... -
stormhawks47, Goodbye DPI, Steam'de indirme hızını düşürür mü? başlıklı konuya kofte_canavari tarafından yazılan mesajaBravo! ifadesini bıraktı.
Etki etmez. -
stormhawks47, Mastodon kullanacak mısınız? başlıklı konuya gustavo tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
İpucu: Ampul. -
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya let it happen tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Dostum anonimlik her insanın hakkı zaten kufurlere katlanamiyorsan kimse seni sosyal medya kullanmaya zorlamiyor. Istediğin zaman... -
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya NqrkOz tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hocam onların ödeme yöntemlerini engellerlerse patlar, direkt monero gibi anonim takip edilemez kripto ödeme yöntemi sunan VPN veya... -
stormhawks47, Hypervisör nedir? başlıklı konuya CBTSG23XrC1Z tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
En fazla mavi ekran yersin ki çoğu kişi yaşıyor bunu. GameDrive'da rehberler var oradan bakabilirsin. Eğer güvenilir yerlerden... -
stormhawks47, Hypervisör nedir? başlıklı konuya CBTSG23XrC1Z tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
AI'ın dediklerini post atan birinin bunu söylemesini garip buldum. CS.RIN.RU'yu bilir misin? Hiç oralara girdin mi? Girip bi' güncel... -
stormhawks47, Hypervisör nedir? başlıklı konuya CBTSG23XrC1Z tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ne sorunu yaşamış mavi ekran mı? Kanıta gerek yoksa neden çok eminmiş gibi böyle bir post atıyorsun? Sorun yaşayan insanların önceden ne... -
stormhawks47, Hypervisör nedir? başlıklı konuya CBTSG23XrC1Z tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Öyle bir şey yok. Tahmin edeyim kanıtın var mı? Yok. Zaten AI'da sana 'kardeşim hemen korsan yazılım indir, çok güvenli' diyecekti... -
stormhawks47, Hypervisör nedir? başlıklı konuya desire doue tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hypervisor torrent grubuysa niye AI'a hyper-v'yi açıklattığın görseli ekletiyorsun o zaman? Oluşturduğun konunun anlam bütünlüğünü... -
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya xlibre tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Mullvad ve Proton önerilir. -
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya cevap yazdı.Şimdiden ücretli VPN almaya başlayın bence.