-
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya xlibre tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yaşasın çocukları koruyoruz ayağına anonimliği bitirip Tayyip'i eleştiren herkesi hapse atacağız. Yasa uygulanmaya başlanırsa sızan... -
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya TırcıDerler tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Nenemin e-devleti üzerinden giriş yaparım bende o zaman. :hehehe: -
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya Nullestio tarafından yazılan mesajaBravo! ifadesini bıraktı.
Panel ile birileri bizim adımıza açabilecek mi acaba? -
stormhawks47, Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya KökBilgi tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
İstedikleri tam olarak şuna çıkıyor. -
stormhawks47, MSI Pro B650-S Wi-Fi RAM + PBO ayarları nasıl olmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Forumda açılan konular %90'ı MSI zaten. Benim takık olmamla alakalı değil yani. @STama kaç yıldır sorunu çözülememiş ve GPU zannedilmiş... -
stormhawks47, MSI Pro B650-S Wi-Fi RAM + PBO ayarları nasıl olmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu tarzda aktif soğutma ile daha iyisi mümkün. -
stormhawks47, MSI Pro B650-S Wi-Fi RAM + PBO ayarları nasıl olmalı? başlıklı konuya SafakB tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
@Ayhan Dönmez CS2 Üzerinde 30-40 dakika deneme fırsatım oldu eskiye nazaran çok daha iyi halde. -
stormhawks47, MSI Pro B650-S Wi-Fi RAM + PBO ayarları nasıl olmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
@perFUNCTORY uğraşacak bundan sonra, tembellik ediyor. Benlik de artık çok iş kalmadı, tüm TR'yi ben ayarladım. Amca'nın CL32 1.3 VDD... -
stormhawks47, MSI Pro B650-S Wi-Fi RAM + PBO ayarları nasıl olmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Aslında bu görselleri sizin iletmeniz lazım, bu şekilde beni fazlasıyla yoruyor. Lokasyonlar görselde yazıyor tepede, neyin nasıl... -
stormhawks47, RTX 4070 Super & R7 7800X3D sistemde oyunlar akıcı değil başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
MSI, yazılımsal olarak ve BIOS kaynaklı özellikle AM5'te sıkıntılı. Konuların %90'ı MSI oluşturuyor. Artık ben sıkıldım MSI ile... -
stormhawks47, Dikkat dağınıklığı ve unutkanlık için ne yapılmalı? başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hastanede tahlil yaptır. Doktor duruma göre vitamin tedavisi başlatır. Geçmiş olsun. -
stormhawks47, Sıvı soğutucu montajı nasıl yapılır? başlıklı konuya UnkownTecho tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Katılıyorum hocam çok teşekkürler her cevabın için iyi geceler. ❤️ -
stormhawks47, Turbox marka hazır sistemde her şeyde kasıyor başlıklı konuya 31988 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Evet hocam ondan var mış arkadaşın sisteminde. Yapacak bir şey yok, başka sistem alacak.. ( HDD bile fotoğraftaki SSD'den iyidir :D ) -
stormhawks47, Turbox marka hazır sistemde her şeyde kasıyor başlıklı konuya cevap yazdı.Sistemde bu SATA SSD mi var? Eğer evet ise XP bile kursan sistemin hızlanacağını sanmıyorum. -
stormhawks47, Turbox marka hazır sistemde her şeyde kasıyor başlıklı konuya erdym tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ya gerçekten R7 240 gibi kartlara kendi markalarının adı altında kılıf geçirerek nasıl sıfır gibi satıyorlar anlamıyorum. Yıllardır...
