-
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya LH44 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Kronik bir soeunu yok, -şans faktöründen bağımsız- pek muhtemel değil o dereceler ile. -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
@ShadowLegion @LH44 şu 3 fan özellikle çok etkili, sana önerdiğimi hatırlıyorum. Kendim de bu şekilde kullanıyorum. Giriş seviye... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya LH44 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Fanlar doğru, reverse blade'ler. GPU'nun altına 2 tane alabilirsiniz eğer sıcaklık bu kadar dikkatinizi çektiyse. -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya ShadowLegion tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Şu anda her nedense 330W çekecek kadar güç düştü ve sıcaklıklara bakınız; 71. derece. -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya ShadowLegion tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
@Ayhan Dönmez bende INNO 3D X3 var ama OC versiyonu değil. Sıcaklıklar stok olarak yüksek. 1045-1055 mv değerinde çalışırken, ben... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Temizle belki biraz daha serin çalışabilir. Karar senin kullanabilirsin böyle tabii ki ama ben olsam 3 aylık kartımın 83 derecede... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Her ne kadar kartın soğutma bloku ince de olsa 2-3 aylık kartta, fanlar da neredeyse son hızda olmasına rağmen bu sıcaklığı görmesi bana... -
stormhawks47, Epic Games Heavy Rain ve Beyond: Two Souls 7 TL, Detroit Become Human 28 TL başlıklı konuya dalmatianpelican tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
https://store.epicgames.com/tr/p/heavy-rain https://store.epicgames.com/tr/p/beyond-two-souls... -
stormhawks47, Keenetic Hopper AX3000 Cloudflare DNS ile Discord'a erişemiyorum başlıklı konuya Heisenberg tarafından yazılan mesajaYorum Yok ifadesini bıraktı.
Ben son bir aya kadar DNS ile sorunsuzca kullanıyordum hayret ne olduysa artık. -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Evet oyundaki değerleri de olabilir FurMark'da. Kasa içi havalandırma nasıl ayrıca? Kartın boştaki değerleri bu videoki ile yakınmı... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Brew_MacMillan tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Afterburner değerleri mi hocam? -
stormhawks47, Undervolt işlemi esnasında anormallik başlıklı konuya Techh tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Merhaba. LOQ 15IRX10 kullanıyorum (83JE00ERTR). ThrottleStop ile UV ve Tuning yapmak istedim ancak algılayamadığım bir anormallik var... -
stormhawks47, AMD ekran kartları hâlâ sorunlu başlıklı konuya MarkS tarafından yazılan mesajaÜzgün ifadesini bıraktı.
AMD kartlarında hala yazılım sorunları var. Sürekli yazılım çökmeleri oluyor, yazılım hataları oluyor. Bunları çözmek içinse sürücüyü... -
stormhawks47, Keenetic Hopper AX3000 Cloudflare DNS ile Discord'a erişemiyorum başlıklı konuya NYTMARE tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bende VDSL olarak Netspeed kullanıyorum ve Discord yasaklandığından beri zapret olmadan Discord'u kullanamadım.

