Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

stormhawks47 kullanıcısının etkinlik akışı

  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya LH44 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Kronik bir soeunu yok, -şans faktöründen bağımsız- pek muhtemel değil o dereceler ile.
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    @ShadowLegion @LH44 şu 3 fan özellikle çok etkili, sana önerdiğimi hatırlıyorum. Kendim de bu şekilde kullanıyorum. Giriş seviye...
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya LH44 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Fanlar doğru, reverse blade'ler. GPU'nun altına 2 tane alabilirsiniz eğer sıcaklık bu kadar dikkatinizi çektiyse.
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya ShadowLegion tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Şu anda her nedense 330W çekecek kadar güç düştü ve sıcaklıklara bakınız; 71. derece.
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, CPU-Z tamamen nasıl silinir? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Nerede virüs var?
    • 1775840005903.webp
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya ShadowLegion tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    @Ayhan Dönmez bende INNO 3D X3 var ama OC versiyonu değil. Sıcaklıklar stok olarak yüksek. 1045-1055 mv değerinde çalışırken, ben...
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Temizle belki biraz daha serin çalışabilir. Karar senin kullanabilirsin böyle tabii ki ama ben olsam 3 aylık kartımın 83 derecede...
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Her ne kadar kartın soğutma bloku ince de olsa 2-3 aylık kartta, fanlar da neredeyse son hızda olmasına rağmen bu sıcaklığı görmesi bana...
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Epic Games Heavy Rain ve Beyond: Two Souls 7 TL, Detroit Become Human 28 TL başlıklı konuya dalmatianpelican tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    https://store.epicgames.com/tr/p/heavy-rain https://store.epicgames.com/tr/p/beyond-two-souls...
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Keenetic Hopper AX3000 Cloudflare DNS ile Discord'a erişemiyorum başlıklı konuya Heisenberg tarafından yazılan mesaja Yorum Yok Yorum Yok ifadesini bıraktı.
    Ben son bir aya kadar DNS ile sorunsuzca kullanıyordum hayret ne olduysa artık.
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Evet oyundaki değerleri de olabilir FurMark'da. Kasa içi havalandırma nasıl ayrıca? Kartın boştaki değerleri bu videoki ile yakınmı...
    • 1775772333070.webp
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Brew_MacMillan tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Afterburner değerleri mi hocam?
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Undervolt işlemi esnasında anormallik başlıklı konuya Techh tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Merhaba. LOQ 15IRX10 kullanıyorum (83JE00ERTR). ThrottleStop ile UV ve Tuning yapmak istedim ancak algılayamadığım bir anormallik var...
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, AMD ekran kartları hâlâ sorunlu başlıklı konuya MarkS tarafından yazılan mesaja Üzgün Üzgün ifadesini bıraktı.
    AMD kartlarında hala yazılım sorunları var. Sürekli yazılım çökmeleri oluyor, yazılım hataları oluyor. Bunları çözmek içinse sürücüyü...
    10 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Keenetic Hopper AX3000 Cloudflare DNS ile Discord'a erişemiyorum başlıklı konuya NYTMARE tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bende VDSL olarak Netspeed kullanıyorum ve Discord yasaklandığından beri zapret olmadan Discord'u kullanamadım.
    10 Nisan 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt