-
stormhawks47, Elektronik İtopya 12-15 Mayıs indirimleri başlıklı konuya Peter tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Fazeon 9cm kule tipi soğutucu 99 TL... -
stormhawks47, FreeSync destekli diye satılan LG 25MS500 monitörde FreeSync yok başlıklı konuya cevap yazdı.Asıl sorun şimdi FreeSync var diye satanlar ve resmi sitenin hatası, bunların düzeltilmesi lazım. -
stormhawks47, FreeSync destekli diye satılan LG 25MS500 monitörde FreeSync yok başlıklı konuya Cokonatnat tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hocam olmadığına o kadar eminim ki 3 aydır kullanıyorum, rezalet bir monitör :D -
stormhawks47, FreeSync destekli diye satılan LG 25MS500 monitörde FreeSync yok başlıklı konuya cevap yazdı.Canada ve US sayfalarında da yok, büyük ihtimalle TR'de ürün bilgisini giren kişi yanlış yazmış olabilir. -
stormhawks47, Fiber çalışması için çekilen güvenlik şeridi ne ifade diyor? başlıklı konuya shiedae3 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sorunsuzluk açısından hepsi neredeyse aynı ama özgürlük açısından en kısıtlısı Superonline en özgürü ise TurkNet. -
stormhawks47, Fiber çalışması için çekilen güvenlik şeridi ne ifade diyor? başlıklı konuya NightWist tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Çoğu internet firması, kabloyu çeken firmaya port kirası öder. Günümüzde, bildiğim kadarıyla altyapıyı çeken 3 firma var: TTNET... -
stormhawks47, Ekran kartı tutucu önerisi başlıklı konuya dark_1234 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Onu diyorum işte kafam karışmış pardon. -
stormhawks47, FreeSync destekli diye satılan LG 25MS500 monitörde FreeSync yok başlıklı konuya TechMad tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Görüntü modlarına baktınız mı? Oyun modunda olabiliyor. Mesela bendeki C5 model televizyon 120 Hz'de çalışıyordu. Sitesinde 144 Hz... -
stormhawks47, FreeSync destekli diye satılan LG 25MS500 monitörde FreeSync yok başlıklı konuya cevap yazdı.https://www.lg.com/tr/business/monitor/fhd-qhd/25ms500-b/ buradan bakmıştım ben de. -
stormhawks47, FreeSync destekli diye satılan LG 25MS500 monitörde FreeSync yok başlıklı konuya cevap yazdı.Ürün kodunu yazınca tek çıkan ürün bu. Vatan'daki ürün de resmi sitedeki ürün de aynı zaten. Biri ya yanlış yazmış ya da bir yerde hata var. -
stormhawks47, Ekran kartı tutucu önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Evet soldan sabitleyip sağdan da fana çarpmayacak şekilde yer değiştirebilirsin onu. -
stormhawks47, FreeSync destekli diye satılan LG 25MS500 monitörde FreeSync yok başlıklı konuya cevap yazdı.https://www.lg.com/tr/business/monitor/fhd-qhd/25ms500-b/#:~:text=AMD%20FreeSync%E2%84%A2,Evet Var yazıyor ama. Monitörün menülerinde... -
stormhawks47, Ekran kartı tutucu önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.PCI yuvasına bir şey takılmıyor, sadece kasaya ekran kartının altındaki soldan sabitleme vidaları ile takılıyor. -
stormhawks47, Ekran kartı tutucu önerisi başlıklı konuya dark_1234 tarafından yazılan mesajaNey? ifadesini bıraktı.
Ekran kartının altındaki PCI-e yuvasına takıyorsun ekran kartı gibi takıyorsun ucundaki şey ile destek yapıyor. -
stormhawks47, AMD FSR 4.1 artık RX 7000 serisi kartlarda! başlıklı konuya Max Caulfield tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Şimdi işte gerçekten çok iyi oldu. RX 7900 XT gibi kartlar ikinci elde 20-25K aralığında bulunabiliyor. 7800 XT ise 16-17K'dan başlıyor...


