Cokonatnat
Uzman
- Katılım
- 13 Mart 2025
- Mesajlar
- 70
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 22
Monitör ayarlarinda bakmadığım yer kalmadı, freesync ayarı yok bildiğin ve oyunlarda yırtılma vs yaşıyorum.
Monitör ayarlarinda bakmadığım yer kalmadı, freesync ayarı yok bildiğin ve oyunlarda yırtılma vs yaşıyorum.
Hocam olmadığına o kadar eminim ki 3 aydır kullanıyorum, rezalet bir monitörCanada ve US sayfalarında da yok, büyük ihtimalle TR'de ürün bilgisini giren kişi yanlış yazmış olabilir.