Linux'tan Windows 10'a geçiş yaptım. Bilgisayar açılırken GNU GRUB ekranı geliyor. Daha sonra Boot menüsünden Windows'u seçip o şekilde Windows'a erişebiliyorum. Sebebi nedir? Çift işletim sistemi mi kurulu şuan? Sadece Windows'u nasıl bırakabilirim?
Detaylar
Kim cevapladı?YASEDEM
Deneyimli
Linux'un ayrı bir EFI bölümü var mıydı?Linux'tan Windows 10'a geçiş yaptım. Bilgisayar açılırken GNU GRUB ekranı geliyor. Daha sonra Boot menüsünden Windows'u seçip o şekilde Windows'a erişebiliyorum. Sebebi nedir? Çift işletim sistemi mi kurulu şuan? Sadece Windows'u nasıl bırakabilirim?