Linux'tan Windows 10'a geçiş yaptım. Bilgisayar açılırken GNU GRUB ekranı geliyor. Daha sonra Boot menüsünden Windows'u seçip o şekilde Windows'a erişebiliyorum. Sebebi nedir? Çift işletim sistemi mi kurulu şuan? Sadece Windows'u nasıl bırakabilirim?
Detaylar
Kim cevapladı?YASEDEM
Deneyimli
Linux'un ayrı bir EFI bölümü var mıydı?Linux'tan Windows 10'a geçiş yaptım. Bilgisayar açılırken GNU GRUB ekranı geliyor. Daha sonra Boot menüsünden Windows'u seçip o şekilde Windows'a erişebiliyorum. Sebebi nedir? Çift işletim sistemi mi kurulu şuan? Sadece Windows'u nasıl bırakabilirim?
The Shorekeeper
Üstün
Boot menüsünde ayrı Ubuntu Linux kısmı da vardı. Flash'ta tek Windows vardı. Kurulum ekranında bütün diskleri silip devam etmiştim ama olmamış herhalde.
EasyUEFI yazılımını kurup GRUB girdisini silebilirsiniz.
Ubuntu'nun olduğu kısmı sildim. Başka silmem gereken bir şey var mı?
YASEDEM
Deneyimli
Hocam Windows Boot Manager'a tıklayıp yandaki yukarı ok tuşuyla en üste çıkarın.Boot menüsünde ayrı Ubuntu Linux kısmı da vardı. Flash'ta tek Windows vardı. Kurulum ekranında bütün diskleri silip devam etmiştim ama olmamış herhalde.
Eki Görüntüle 259331
Ubuntu'nun olduğu kısmı sildim. Başka silmem gereken bir şey var mı?
Hocam birde bilgisayarı kapatmadan önce CMD'ye
bcdboot C:\Windows /l tr-tr yazın. Çıktı olarak "Önyükleme dosyaları başarıyla oluşturuldu" (Boot files successfully created) yazması lazım.Benzer konular
Yeni konular
-
Elektronik NEXT YE-58GFSG8 QLED Ultra HD 58" televizyon 17.999 TL
- Lee Yubin
- Mesaj: 0
-
-
-
Yapı Kredi World ile Vakıfbank World'ün farkı nedir?
- Andrea Kimi Antonelli
- Mesaj: 1
-
-
-
-