JJX

Becerikli
Katılım
10 Mart 2026
Mesajlar
204
Beğeniler
132
Linux'tan Windows 10'a geçiş yaptım. Bilgisayar açılırken GNU GRUB ekranı geliyor. Daha sonra Boot menüsünden Windows'u seçip o şekilde Windows'a erişebiliyorum. Sebebi nedir? Çift işletim sistemi mi kurulu şuan? Sadece Windows'u nasıl bırakabilirim?
 
Linux'tan Windows 10'a geçiş yaptım. Bilgisayar açılırken GNU GRUB ekranı geliyor. Daha sonra Boot menüsünden Windows'u seçip o şekilde Windows'a erişebiliyorum. Sebebi nedir? Çift işletim sistemi mi kurulu şuan? Sadece Windows'u nasıl bırakabilirim?
Linux'un ayrı bir EFI bölümü var mıydı?