-
stormhawks47, DODI 2026 yol haritası! başlıklı konuya Yakuza tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Fit-Girl'ün birçok oyunu sıkıştırma yöntemi yüzünden indirilirken biraz avantaj sağlasa da yüklerken eziyet haline dönüyor. 16 çekirdek... -
stormhawks47, DODI 2026 yol haritası! başlıklı konuya Hellmonger tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yine de duygulandım acı tatlı günlerimiz oldu. Düştüğümüzde elin oğlu TL yerine dolar euro ile aldatmaya gidince yanımızda dodı vardı... -
stormhawks47, DODI 2026 yol haritası! başlıklı konuya Yakuza tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bunlar cracker değil repack grubuydu zaten. Biri gider biri gelir, voices38 gibileri lazım sizlere. -
stormhawks47 yeni bir konu açtı: DODI 2026 yol haritası!DODI 2026 Yol Haritası 2026 benim için hayatımın dönüm noktası. Final sınavlarım 18 Mayıs'ta başlayıp 11 Haziran'da bitiyor. Fransa'dan... -
stormhawks47, Dodi repacks güvenilir mi? başlıklı konuya Şişman Adam tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Kendi sitesinden indirdiğin sürece sorun yaşama ihtimalin oldukça düşük. Kendim de kullanıyorum. Tamamen güvenilir demek geçiyor insanın... -
stormhawks47, Elektronik Rampage 12cm beyaz kasa fanı - 99 TL başlıklı konuya cevap yazdı.3 pin anakart isteyen de 4 pin Molex çıkışı ile de kullanabilir. Ucuz PC'leri renklendirmek için alınabilir. -
stormhawks47, Yatırım için altın mı, faiz mi daha mantıklı? başlıklı konuya Rustin Cohle tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ne zaman altından çıkıp bir şey aldıysam tam tersi taklaya geldim altından faize geçmenizi tavsiye etmem. Yatırım tavsiyesi değildir. -
stormhawks47, 4.000 TL bütçede Thermalright Frozen Notte 240 vs Frozen Edge 240 başlıklı konuya cevap yazdı.Eğer anakartın RGB slotuna takılıyorsa tüm markalar olur, yani evet. -
stormhawks47, 4.000 TL bütçede Thermalright Frozen Notte 240 vs Frozen Edge 240 başlıklı konuya cevap yazdı.Evet. Google'da ve forumlarda biraz araştırabilirsin. -
stormhawks47, 4.000 TL bütçede Thermalright Frozen Notte 240 vs Frozen Edge 240 başlıklı konuya northstar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu marka iyi bir marka mı? -
stormhawks47, 120 mm kasa fanı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Kontrolcünün resmini ve fanın kablo ucunu çekebilir misin? O kontrolcü kasanın düğmesine tek mi bağlı? Sağ üst ve sol alttakiler ne... -
stormhawks47, 120 mm kasa fanı önerisi başlıklı konuya duality2 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Anakartınızda ARGB desteği yok. Fan hızı kontrol edilebilir ama fan ışıkları ya hiç yanmaz ya da default renkte(muhtemelen gökkuşağı)... -
stormhawks47, İddia OnePlus yerini Nothing'e bırakıyor başlıklı konuya Aakons tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Nothing in TR'ye mağaza getirmesine bile gerek yok, sadece fiziksel mağazalara stant yapması yeterli. Ben onu istiyorum. En azından... -
stormhawks47, 120 mm kasa fanı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.@EmirEffect, kasa fanları Molex mi? -
stormhawks47, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu ölü platforma daha fazla yatırım yapmayın, DDR5 Intel'de Core Ultra harici mantıklı değil. Zaten H610 çipset XMP desteği yok, 4800...




