Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

stormhawks47 kullanıcısının etkinlik akışı

  • stormhawks47
    stormhawks47, DODI 2026 yol haritası! başlıklı konuya Yakuza tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Fit-Girl'ün birçok oyunu sıkıştırma yöntemi yüzünden indirilirken biraz avantaj sağlasa da yüklerken eziyet haline dönüyor. 16 çekirdek...
    17 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, DODI 2026 yol haritası! başlıklı konuya Hellmonger tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Yine de duygulandım acı tatlı günlerimiz oldu. Düştüğümüzde elin oğlu TL yerine dolar euro ile aldatmaya gidince yanımızda dodı vardı...
    17 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, DODI 2026 yol haritası! başlıklı konuya Yakuza tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bunlar cracker değil repack grubuydu zaten. Biri gider biri gelir, voices38 gibileri lazım sizlere.
    17 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47 yeni bir konu açtı: DODI 2026 yol haritası!
    DODI 2026 Yol Haritası 2026 benim için hayatımın dönüm noktası. Final sınavlarım 18 Mayıs'ta başlayıp 11 Haziran'da bitiyor. Fransa'dan...
    • 1779013833267.webp
    17 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Dodi repacks güvenilir mi? başlıklı konuya Şişman Adam tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Kendi sitesinden indirdiğin sürece sorun yaşama ihtimalin oldukça düşük. Kendim de kullanıyorum. Tamamen güvenilir demek geçiyor insanın...
    17 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Elektronik Rampage 12cm beyaz kasa fanı - 99 TL başlıklı konuya cevap yazdı.
    3 pin anakart isteyen de 4 pin Molex çıkışı ile de kullanabilir. Ucuz PC'leri renklendirmek için alınabilir.
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Yatırım için altın mı, faiz mi daha mantıklı? başlıklı konuya Rustin Cohle tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Ne zaman altından çıkıp bir şey aldıysam tam tersi taklaya geldim altından faize geçmenizi tavsiye etmem. Yatırım tavsiyesi değildir.
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, 4.000 TL bütçede Thermalright Frozen Notte 240 vs Frozen Edge 240 başlıklı konuya cevap yazdı.
    Eğer anakartın RGB slotuna takılıyorsa tüm markalar olur, yani evet.
    • 1778931956912.webp
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, 4.000 TL bütçede Thermalright Frozen Notte 240 vs Frozen Edge 240 başlıklı konuya cevap yazdı.
    Evet. Google'da ve forumlarda biraz araştırabilirsin.
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, 4.000 TL bütçede Thermalright Frozen Notte 240 vs Frozen Edge 240 başlıklı konuya northstar tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bu marka iyi bir marka mı?
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, 120 mm kasa fanı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Kontrolcünün resmini ve fanın kablo ucunu çekebilir misin? O kontrolcü kasanın düğmesine tek mi bağlı? Sağ üst ve sol alttakiler ne...
    • 1778931276502.webp
    • 1778931431254.webp
    • 1778931446417.webp
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, 120 mm kasa fanı önerisi başlıklı konuya duality2 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Anakartınızda ARGB desteği yok. Fan hızı kontrol edilebilir ama fan ışıkları ya hiç yanmaz ya da default renkte(muhtemelen gökkuşağı)...
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, İddia OnePlus yerini Nothing'e bırakıyor başlıklı konuya Aakons tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Nothing in TR'ye mağaza getirmesine bile gerek yok, sadece fiziksel mağazalara stant yapması yeterli. Ben onu istiyorum. En azından...
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, 120 mm kasa fanı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    @EmirEffect, kasa fanları Molex mi?
    16 Mayıs 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bu ölü platforma daha fazla yatırım yapmayın, DDR5 Intel'de Core Ultra harici mantıklı değil. Zaten H610 çipset XMP desteği yok, 4800...
    16 Mayıs 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt