-
Th3RealKayseriLee, Korsan oyun oynuyor musunuz? başlıklı konuya cevap yazdı.Normalde böyle şeylere karşı değilim ama şartlar bunu gerektirdiğinden ve oyun mağazaları kütüphanelerinde bulunmuyorsa oradan indirip... -
Th3RealKayseriLee, AIGO GM80 Plus vs Fevell Z1 SE başlıklı konuya cevap yazdı.https://darkflash.yjx2012.com/detail?productName=USB%20MOUSE Bu site yandan yemiş web tabanlı bir sürücüye sahip. Bende yeni gördüm... -
Th3RealKayseriLee, AIGO GM80 Plus vs Fevell Z1 SE başlıklı konuya cevap yazdı.Yine de bir bulabilirsem deneyip döneceğim. -
Th3RealKayseriLee, AIGO GM80 Plus vs Fevell Z1 SE başlıklı konuya Ege Pasha tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Konuya ilgi ve alakanız için teşekkür ederim hocam, iyi sosyaller. -
Th3RealKayseriLee, AIGO GM80 Plus vs Fevell Z1 SE başlıklı konuya cevap yazdı.Bilgisayarı sıfırlayıp yazılımı nereden indirdiğimi unuttuğum için yapıyor mu emin değilim ama muhtemelen kaydediyordur. -
Th3RealKayseriLee, AIGO GM80 Plus vs Fevell Z1 SE başlıklı konuya cevap yazdı.Sürücüsü biraz özürlü varda Çince arayüze sahip. Ben normal takılıyorum kablolu kullanıyorum iyi. -
Th3RealKayseriLee, Android telefonda yedekleme nasıl yapılır? başlıklı konuya cevap yazdı.PC varsa Samsung'un Smart Switch programı var ya da USB belleği OTG destekliyorsa bağlayıp Android'de Smart Switch üzerinden yedekleme... -
Th3RealKayseriLee, Samsung Galaxy S21 Ultra yurt dışı vs Samsung Note 20 Ultra TR başlıklı konuya cevap yazdı.S22 ve S21 FE arasında giderdim ben olsam. YD işi artık çok sakat oldu. -
Th3RealKayseriLee, Epic Games Hogwarts Legacy ücretsiz! başlıklı konuya cevap yazdı.Isıtıp tekrardan öne sürdüler demek. Sıkıysanız GTA 5'i 2.kez verin(!) -
Th3RealKayseriLee, Türk Telekom SIM kart takılı ancak şebeke yok başlıklı konuya cevap yazdı.Kardeşim de dün hattını taşıdı. Arama yapabiliyor ama interneti kullanamıyor. TT Mağazasına gitmesini söyledim (Denenebilecek her şeyi... -
Th3RealKayseriLee, Forumda yaşanan "Template Errors" uyarısı nedir? başlıklı konuya cevap yazdı.Forumda bir özellik eklemek isteseniz diye bir konu vardı galiba sosyale özellik ya da düzenleme getiriyorlar. -
Th3RealKayseriLee, Forumda yaşanan "Template Errors" uyarısı nedir? başlıklı konuya cevap yazdı.Ben de açacaktım konuyu, bazı konulara tıklarken uzun uzun çıkıyor. -
Th3RealKayseriLee, Driver desteği alsa hangi Windows sürümünü tercih ederdiniz? başlıklı konuya Ömer_Yeter tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
8.1 diyorum çünkü hem arayüz olsun hem de performansı olsun bayağı iyiydi zamanında. -
Th3RealKayseriLee, Driver desteği alsa hangi Windows sürümünü tercih ederdiniz? başlıklı konuya Asily tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Windows 8.1 ya da 7 olurdu, en stabil ve en hafif sürümlerden. -
Th3RealKayseriLee, CS2'de skin alınmalı mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Tabii ki döner. 2 dolarlık skinden ne hayır gelir?

